Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GRRR

 Besvar Besvar
Forfatter
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: GRRR
    Sendt: 22 Jan 2010 kl. 10:24
Kan de forskellige foreninger/klubber da ikke snart begynde at samarbejde lidt mere samme.
Vejle fisker-SeaTrout open-Jagt & fiskeri messe afholdes samme dato igen, sgu ikke nemt at deltage i dem alle sammen, når man nu har den interesse. Må da snart være nogen da kan finde ud af at samarbejde om sådanne noget.

mvh
jan
Til top
Henrik Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blueline

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 174
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blueline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 12:19
det burde vel ikke være nødvendigt - men det er det så alligevel!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 12:39
Hej Jan

Jeg skal ikke dykke voldsomt dybt ned i det - men hvis det er lystfiskeriet der er din overvejende interesse - så tror jeg ikke du går glip af voldsomt meget på Jagt & Fiskeri.

Efter at have besøgt den 2-3 gange indtil for et par år siden - måtte jeg konstatere, at den messe overvejende er jagt, rejser, safari, våben og udstoppede dyr og beslægtrede sager. Flot messe - fine faciliteter - men bedrøveligt lidt fiskeri - som du jo kan chekke i forvejen ved at kigge på deltagerlisten.

Det er naturligvis min personlige mening !

mvh
Heinz
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:06
Hej Jan

Heinz personlige mening dækker, på det her område, også mig. Glæd dig istedet til fluefiskemessen i foråret 2011.

Mvh

karsten
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 16:40
Hvis man gerne vil begge dele, så kan jeg godt se det er irriterende. Nu kunne jeg personligt ikke finde på at fare hen og fiske et sted, hvor folk ligefrem er kaldt sammen. Og messer er heller ikke lige min kop te - jeg vil hellere ud og fiske. Jeg fisker f.eks. normalt en del den weekend, hvor FFFD holder messe.

Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum