Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

#2 line?

 Besvar Besvar
Forfatter
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: #2 line?
    Sendt: 03 Dec 2009 kl. 20:23
Hvis nogle af jer har erfaring med #2 line og hvor i landet de kan købes, er jeg åben for indput.
Har kun bevæget mig ned til #4, men syntes det er svært at finde en line i danske webshops.

Anyone?
Til top
Martin Justesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Muste

Tilmeldt:: 17 Aug 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Muste Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 20:54
Ingen erfaring med så lille en klasse, men fandt denne:

- se linket HER
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 21:01
rene vangsbo skrev: Hvis nogle af jer har erfaring med #2 line og hvor i landet de kan købes, er jeg åben for indput.
Har kun bevæget mig ned til #4, men syntes det er svært at finde en line i danske webshops.

Anyone?...

Hej Rene.

Giv mig et kald i morgen efter kl.11:00 når jeg er i butikken - se linket HER
Så skal jeg nok hjælpe dig.

Jeg har nogle SA.trout & SA.buckskin osv. i #2 samt Teany liner i #2. De er bare ikke læagt ud på vores side endnu.

Hyggelig hilsen
Robin.
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 21:07
Robin:
cool, giver et kald :)
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 21:13
Hej Rene.

Ok. Vi snakkes :-)

Hyggelig hilsen
Robin.
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2009 kl. 21:16
Hej rene

Tro de fleste grej pusher kan skaffe dem hjem. Jeg har selv rfaring med guideline presentation og S.A.GPX. begge fremragende liner til det lette fiskeri. GPX egner sin nok bedst til stænger på 6´- 7´ da de ofte er knap så dybe som fx. en 8´ pind.
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 07:47
Hey Rene

Har i #2 prøvet guideline presentation- fed line!
Loop LTS ultimate wf- også ganske fin, men med noget længere klump! Omkring 9-10 meter.
Loop optistream- rigtig fin line, men den ska passes og plejes som en baby, ellers holder den ikke ret længe!
Har købt mig en Monic all weather wf i clear! Altså helt mat/klar line. Har dog ikke prøvet den endnu!
Skal nok gi en melding, når jeg har:-)

Mvh Allan
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 17:10
Hejsa

Hvis det skal være rigtigt godt og billigt :

- se linket HER

M.v.h.
Carsten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres