Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tackleshop.dk's fødselsdag

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tackleshop.dk's fødselsdag
    Sendt: 29 Nov 2009 kl. 13:16
Jeg har lige talt med Ole fra Tackleshop.dk, han er ved at pakke en Hardy Zane fluestang, som jeg har vundet ved en gætteleg i forbindelse med butikkens et års fødselsdag.
Tror i jeg er en glad mand?:-)

Er der mon nogen der bruger sådan en stang på kysten, og kan bidrage med lidt oplevelser af stangen, jeg har valgt at få den i klasse 6?

Mvh
Henning
Til top
Jens E. Overvad Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jeoj

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jeoj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 13:21
Tillykke.
God fornøjelse, på kysten
Hilsen jens
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 13:29
Hej Henning

jeg har haft glæden ved at prøve den i #7 og 8 og helder mest til 7eren til kysten men under alle omstændigheder en utrolig hurtig og lækker stang tillykke med den...



/Søder
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 14:02
Hej Søder

Ole havde også tænkt det skulle være en syver, men da næsten alt mit grej er klasse seks, ville jeg hellere have den som #6, er det lortevejr har jeg en otter der kommer i brug.
Men spændende bliver det da at få den prøvet. ;-)

Mvh
Henning
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 15:53
Hej Henning !

Tillykke med din fine stang. Det kalder jeg ederm... en flot gestus fra hr. Tranholm.

Der er jo ikke tale om en discountstang, men virkelig en stang i topklasse.

Ikke nok med at Tackleshop har et fint vareudvalg, men de tilgodeser også alle, hvadenten du er ´´halvproff. el. en simpel nybegynder. Fin Service og vejledning er en selvfølge i den butik.

Så kære medfiskere ovre østpå - støt op om Ole, det fortjener han sgu.

Fortsat god søndag til alle

Michael F
(y)
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 16:02
Hej Michael.

Det må jeg virkeligt tilslutte mig, sjældent kommer man i en grejbutik, hvor servicen er så god.

Ud over den udlovede stang, blev der også trukket lod om fiskehjul og andre sager.

En butik i særklasse og jeg er i hvert fald fast kunde deroppe.

Rikke
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 16:38
Tillykke med den utroligt lækre stang, virkelig en flot præmie fra tackleshops side må man sige (y)
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:54
Jeg tror da gerne det er en lækker stang, men er der virkelig ingen herinde, der bruger den ved kysten og kan berette lidt om dens egenskaber?

Mvh
Henning
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 20:04
Næ Henning .. den har vi ikke råd til!! ;-)
fortæl når du engang får den prøvet??
Vh.
Tommy Lund
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 20:24
hej henning. glæd dig har selv 3 hardy stænger og vil ikke bytte dem for andet de funker bare.leif.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 22:34
Henning Mikkelsen skrev: Jeg tror da gerne det er en lækker stang, men er der virkelig ingen herinde, der bruger den ved kysten og kan berette lidt om dens egenskaber?

Mvh
Henning


Hej Henning.

Hardys Zane-serie er virkeligt topstænger til kysten !

Jeg kender ikke rigtigt lige # 6èren, men jeg var heldig at redde mig en # 8 til en yderst favorabel pris, og har været på kysten med den et par gange.
Denne stang er ud over at være smuk en guddommelig stang at kaste med, dejlig progressiv, lynhurtig og helt utroligt letkastet, forstået på den måde at den helt uden brug af kræfter lægger en fandens masse line ud, helt strækt og meget flot.

Jeg tror at du har noget at glæde dig til !

Mvh
Jim.
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 22:36
har lige købt stang og hjul af ole men har kun
prøvet den en tur men det er et lækert sæt
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 22:42
Heldigvis er stangvalg subjektivt.
Jeg har en opfatelse af netop Zane #8 som værende en kedelig og upersonlig fiskepind.
#6 har jeg prøvet meget kort en enkelt gang på græs i få minutter, uden at jeg fik den store aha oplevelse.
Med det sagt, så er jeg ikke til de stænger som jeg mener er ´´ saltwater fænomenet´´ Stænger som Scott s3s, sage Xi2, Orvis Tipflex og Loomis Cross current er bestemt ikke stænger for mig.

Men det skal ikke ødelægge glæden for dig og den nye stang du har vundet, tillykke med det.
Håber du kan forenenes med den.


/Allan
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 23:07
Allan Overgaard skrev: Heldigvis er stangvalg subjektivt.
Jeg har en opfatelse af netop Zane #8 som værende en kedelig og upersonlig fiskepind.
#6 har jeg prøvet meget kort en enkelt gang på græs i få minutter, uden at jeg fik den store aha oplevelse.
Med det sagt, så er jeg ikke til de stænger som jeg mener er ´´ saltwater fænomenet´´ Stænger som Scott s3s, sage Xi2, Orvis Tipflex og Loomis Cross current er bestemt ikke stænger for mig.

Men det skal ikke ødelægge glæden for dig og den nye stang du har vundet, tillykke med det.
Håber du kan forenenes med den.


/Allan


Hej Allan.

Jeg forstår godt hvor du er henne med udtrykket ´´kedelig´´, men netop på det punkt synes jeg dog helt klart at Zane # 8 skiller sig ud i positiv forstand.
Jeg fisker udelukkende fra kysten og i min samling af stænger var/er bla ting som SageTCR, Scott s3s og Winston Bllx...så her kan jeg jo sagtnes regne ud hvilken du ville vælge...tror jeg nok.

TCR er ræserkæppen som er skarp og kræver at man har gashåndtaget i bund, Scottèn som er mere allround, min Winston som der bare er så meget musik i.

Måtte jeg nu kun vælge en af disse til mit fiskeri...så ville jeg beholde min Zane uden tvivl !

Mvh
Jim.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 14:56
Nå, - så kom der alligevel et par smagoplevelser på bordet, Jim kalder det ´´en smuk og guddommelig letkastet stang´´, og Allan kan ikke lide den, fordi den er i stil med eks. Xi2 og Loomis CC, men så er det jo heldigt, at det er et par af de stænger jeg godt kan lide!;-)

Leif Lunde, en fintælling af mit stangudvalg viser at jeg, når Zanen er ankommet, minsandten er på fire Hardy stænger, og det er jeg heller ikke ked af!

Mvh
Henning
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2010 kl. 20:21
Henning Mikkelsen skrev: Jeg har lige talt med Ole fra Tackleshop.dk, han er ved at pakke en Hardy Zane fluestang, som jeg har vundet ved en gætteleg i forbindelse med butikkens et års fødselsdag.
Tror i jeg er en glad mand?:-)

Er der mon nogen der bruger sådan en stang på kysten, og kan bidrage med lidt oplevelser af stangen, jeg har valgt at få den i klasse 6?

Mvh
Henning


Nå må vi så høre hvad du synes? :D
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2010 kl. 21:11
Det kommer til at vente lidt, da jeg endelig fik tid til at få prøvet stangen af, var vandet blevet hårdt.:-(

Men stangen ser rigtig godt ud, bedre end den tager sig ud på billeder, jeg har da også prøvet med et par ´´tørkast´´ og det virker som en stang jeg nok skal blive glad for. Jeg har da også investeret i et Zane hjul til den, det ser bare så hammergodt ud.

Når vejret bliver mildere skal jeg nok komme med lidt mere om stangen.

Mvh
Henning
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2010 kl. 21:14
michael frandsen skrev: Hej Henning !

Tillykke med din fine stang. Det kalder jeg ederm... en flot gestus fra hr. Tranholm.

Der er jo ikke tale om en discountstang, men virkelig en stang i topklasse.

Ikke nok med at Tackleshop har et fint vareudvalg, men de tilgodeser også alle, hvadenten du er ´´halvproff. el. en simpel nybegynder. Fin Service og vejledning er en selvfølge i den butik.

Så kære medfiskere ovre østpå - støt op om Ole, det fortjener han sgu.

Fortsat god søndag til alle

Michael F


(y)


Jeg var lige en tur oppe hos Tackleshop i lørdags, dvs det var faktisk første gang jeg var i selve butikken og det var bare en rigtig dejlig oplevelse.
Ole som jo er en rigtig hyggetrold med glimt i øjet er altid klar til en hyggelig snak, inde bagved sad en håndfuld folk og bandt fluer, jeg fik hjemmebagt kage og kaffe...her er sgu bare stemning og god fiskesnak.
Udvalget er rigtigt fint, her er bunker af lækkert grej til de helt rigtige priser.

Se bare hvad der er sket med Hardy.

Mvh
Jim.
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2010 kl. 21:59
Har selv stangen i #12:-)(y)... ved godt det er langt fra #6 men virkelig en fed serie og nok en af markedets bedste finish.... hvis ikke DEN bedste....
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2010 kl. 22:08
Tillykke med din nye kæp :)
Den skal du nok få mange gode timer med, når du har fået skudt den ind.
Og med hensyn til Tackleshop, så deler jeg også jer andres mening, super service og hygge snak.
99% af mine køb, sker også hos Salmonfly og tackleshop.
Keep up the good service :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum