Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Go Fishing

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Go Fishing
    Sendt: 01 Nov 2009 kl. 16:54
Hej.

Er der nogen der idag har været og se Go Fishings nye butik i Odense. Har desværre ikke selv haft mulighed for det. Er den super flot og stor.

Mvh.

Michael Olsen
- se linket HER
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 17:00
Var der nogle timer fra kl.9. butikken er både super flot og STUUUUUUUR.


/Allan
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 17:10
Michael Olsen skrev: Hej.

Er der nogen der idag har været og se Go Fishings nye butik i Odense. Har desværre ikke selv haft mulighed for det. Er den super flot og stor.

Mvh.

Michael Olsen
- se linket HER...

havde den ondeste boner på ...blev bortvist fra butikken da jeg ragede det hele ned fra hylderne
Til top
kevin da silva Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
da silva Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér da silva Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 17:53
Jep var lige en smut forbi... selv om det var lidt svært at komme ind til butikken, da man havde valgt at lave Z-spey kaste bane lige ved indgangen, og som til tider endda strakte sig til fortov + 1m af den nærliggende vejbane..
;-) selve butikken var fin og der var en del kendis`er, selv min bedere halvdel hev mig lidt i ærmet da vi pludselig stod over for Claus. E som i dagens anledning stod i ´´baren´´...
synes det var lidt ærgeligt at de ikke havde gjort lidt mere ud af kastebanen, og forventede nok også at henrik mortensen ´´Him self´´ havde været og finde på banen lidt mere..
Alt i alt var butikken var et besøg værd..

:-)
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 18:03
Kevin, hvor længe var du der?
Jeg var der fra kl. 10-15, og der var masser at se, prøve, røre, inspires af osv.
Henrik Mortensen så jeg meget ved kastebanen, og selvom han stod ved sin bil, så er jeg sikker på at han var til at lokke med en hjælpende hånd på den intermistiske kastebane.
Han skulle jo også passe tv-afdelingen, så den kære Mortensen havde vist rigeligt at se til idag.
Desværre var jeg ikke en af de heldige som blev udrukket til at vinde en Zpey-stang. Men fedt at se at en ung purk blev råbt op og kunne gå derfra med en fin stang.

Go-Fishing, et stort tillykke med den flotte butik. Den kan I godt være stolte af (y)
Og godt at se at der nu er etableret en fluebindings-afdeling. Mon ikke jeg kigger forbi en lørdag i november og bliver inspireret lidt :)
Til top
kevin da silva Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
da silva Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér da silva Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 19:03
jeg var i butikken fra kl 10.00 til 12.30 sådan ca. til jeg trak d-kortet igennem ved kassen og var blevet 2500 kr fattigere, synes du at kastebanen var et hit???
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 19:14
kevin da silva skrev: jeg var i butikken fra kl 10.00 til 12.30 sådan ca. til jeg trak d-kortet igennem ved kassen og var blevet 2500 kr fattigere, synes du at kastebanen var et hit???


Var glad for, jeg ikke var cyklist *G*
De fluekast var helt ude på cykelstien.

Rigtig flot butik, og kan især godt lide, at der er gjort noget ud af udsmykningen - super flot med både malerier, fisk hængende fra loftet osv.
Og Hardy til halv pris var da osse fristende.
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 08:58
Det lyder til at jeg må ned og besøg dem hurtigst muligt, for at se den flotte butik og gøre et par kup

MVH.

Michael
- se linket HER
Til top
janelne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janelne

Tilmeldt:: 30 Sep 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 20:42
Flot flot butik, men for dælen hvor er prisniveauet højt.
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 21:11
På hvilken måde skal det forståes.

MVH.

Michael
- se linket HER
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 09:03
ja...der er jo også forskel på en Lada og en BMW...ikk.
Kvalitet koster.
Per Hansen
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 10:12
Kan kun være enig med dig Per, det var også derfor jeg spurgte tilbage til janelne.

Pris og kvalitet hænger sammen

MVH.
Michael
- se linket HER
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 10:18
Per
Ja det gør det. Men ind i mellem er der nogle af GF's priser der er voldsomt skruet op i forhold til andre butikker for samme vare.
Handler meget hos GF men ser mig godt for inden jeg bestiller, for 100kr her og 100kr der kan blive til en del på et år:-)
Hans
Til top
janelne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janelne

Tilmeldt:: 30 Sep 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 11:03
Michael Olsen skrev: På hvilken måde skal det forståes.


Hvad er det lige ved sætningen

''men for dælen hvor er prisniveauet højt''

du ikke forstår? ;-)

I mine øjne er GoFi's prisniveauet - generelt betragtet - højt i forhold til hvad man kan finde tilsvarende produkter ved andetsteds.

Men det står dem jo frit for at prissætte varene som de vil - og jeg kan jo bare lade være med at handle der. Og sådan blir det nok :)
Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 11:26
Per Hansen skrev: ja...der er jo også forskel på en Lada og en BMW...ikk.
Kvalitet koster.
Per Hansen...


Er der da forskel i kvaliteten på en Mepps spinner til 40,- og en Mepps spinner til 29,95,- ?

Eller er det kvaliteten af personalet du tænker på?
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 11:51
Mads Hofgaard Hansen skrev: <

Er der da forskel i kvaliteten på en Mepps spinner til 40,- og en Mepps spinner til 29,95,- ?

Eller er det kvaliteten af personalet du tænker på?...


Ja enkeltstående eksempler er som regel altid til at finde - omvendt kunne man jo så sammenligne de stærkt nedsatte priser på Hardy - og konstatere det modsatte?

Så mon ikke Per Hansen har ret - pris og kvalitet hænger sammen. Go Fishing har valgt et koncept med en stil og en bemanding, som de mener passer til deres kundekreds. En veldrevet flot butik bemandet med kvalificerede mennesker - stort udvalg og mulighed for at prøve stort set alt - ja det koster. Vil man hellere noget andet - købe fra en webshop - er det da den enkelte der afgør det - sværere er det ikke.

Men at kalde det kunstigt opskruet er jo noget sludder - forskellig kvalitet koster forskelligt - og Go Fishing har nu drevet det koncept i mange år med stor succes - ser det ud til - så mon ikke de mener det er deres niche i denne branche?

mvh
Heinz
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 11:55
Hej janelne

Mit spørgsmål til dig , gik så men bare ud på hvad det var for nogle vare f.eks.

Da jeg synes de har et rigtig godt prisniveu, samlignet med deres konkurrenter.Plus er deres sortiment utrolig bredt. Som også tælle meget i mine øjne. Plus må det jo samtidig godt være en oplevelse og iderigt at komme i butikken , og her er der vist heller ikke nogen der når dem til sokke holderne.

Men til mads , så er kvalitet da også den rådgivning man kan få i butikken, og her kan man vist ikke finde nogen der er bedre. Deres vide er jo simplehen i top klasse.

MVH.

Michael
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 12:59
Helt ening med dig Heinz

MVH.

Michael
- se linket HER
Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 13:16
Heinz Gerhard skrev: <

Ja enkeltstående eksempler er som regel altid til at finde - omvendt kunne man jo så sammenligne de stærkt nedsatte priser på Hardy - og konstatere det modsatte?

Så mon ikke Per Hansen har ret - pris og kvalitet hænger sammen. Go Fishing har valgt et koncept med en stil og en bemanding, som de mener passer til deres kundekreds. En veldrevet flot butik bemandet med kvalificerede mennesker - stort udvalg og mulighed for at prøve stort set alt - ja det koster. Vil man hellere noget andet - købe fra en webshop - er det da den enkelte der afgør det - sværere er det ikke.

Men at kalde det kunstigt opskruet er jo noget sludder - forskellig kvalitet koster forskelligt - og Go Fishing har nu drevet det koncept i mange år med stor succes - ser det ud til - så mon ikke de mener det er deres niche i denne branche?

mvh
Heinz...



Jeg er helt enig i hvad du skriver. GoFishing har noget yderst kompetent personale, og selvfølgelig er det ´´dyrere i drift´´ end mange andre steder.
Og de ekstra mønter skal selvfølgelig hentes hjem på grejet. Vil man have god service, skal man være beredt på at betale ekstra.

Præcis som med netto og bilka.

Det jeg mente med mit indlæg, var at hvis du har to identiske spinnere, bliver den dyre ikke af bedre kvalitet, fordi den er dyrere, og det synes jeg lidt der blev hentydet til længere oppe i tråden ;-)

Mvh Mads
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 13:35
Mads Hofgaard Hansen skrev: <

Er der da forskel i kvaliteten på en Mepps spinner til 40,- og en Mepps spinner til 29,95,- ?

Eller er det kvaliteten af personalet du tænker på?...
:-)(y) kan kun gi ret i at der er del ting som lige har fået et hak op i prisen i forhold til andre butikker, både når det er fluebinding og fluer det handler.
Til top
Morten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Jørgensen

Tilmeldt:: 09 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 13:42
janelne skrev: <

Hvad er det lige ved sætningen

''men for dælen hvor er prisniveauet højt''

du ikke forstår? ;-)

I mine øjne er GoFi's prisniveauet - generelt betragtet - højt i forhold til hvad man kan finde tilsvarende produkter ved andetsteds.

Men det står dem jo frit for at prissætte varene som de vil - og jeg kan jo bare lade være med at handle der. Og sådan blir det nok :)


Fuldstændig enig!!

Der skal ikke herske den mindste tvivl om, at de bestemt har et flot udvalg, utroligt flinke og vidende personale etc.etc.

- men det er der altså også mange andre butikker som har! Og her tænker jeg både lokalt og på landsplan.

Jeg handler da også hos Gofi, men når priserne generelt ligger på anslået 20-25% over øvrige udbudspriser, så kan og vil det i mine øjne blive svært kun at have Gofi, som sin foretrukne butik!!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 14:27
Mads Hofgaard Hansen skrev bl.a.: <

Det jeg mente med mit indlæg, var at hvis du har to identiske spinnere, bliver den dyre ikke af bedre kvalitet, fordi den er dyrere, og det synes jeg lidt der blev hentydet til længere oppe i tråden ;-)

Mvh Mads...


Hej Mads
Naturligvis ikke. Jeg kender ikke baggrunden for prisen - men kunne da tænke mig forskellige grunde til man sætter sin avance som man gør: hvis man f.eks. har det fulde sortiment af en vare - ikke bare 5 forskellige - men har alle farver, størrelser osv. Vi har set det så tit - nogen har fundet et restparti (modeller/farver/vægte?) og kan sælge det billigt - andre køber ad de officielle kanaler og har hele sortimentet - du kan få lige hvad du vil have. Det er også en service - og alt koster - så jeg forventer ikke at kunne købe discount hos Go Fishing eller lign. seriøse forretninger - men kan da fint forstå dem der køber hvor det er billigst, hvis det opfylder deres behov.
Så jeg tror egentlig også vi er enige :-)
Heinz
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 16:16
Jeg vil gerne ønske Go Fishing tillykke med deres flotte og store sortiment i alle former for fiskeartikler.
Forretninger har en indretning som gør at det er nemt at finde det man evt. mangler.
Mangler man noget får man ikke bedre betjening end hos GF.
KB
Børge
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum