Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop priser falder :)

 Besvar Besvar
Forfatter
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop priser falder :)
    Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:28
I forbindelse med et kastekursus har jeg mailet lidt frem og tilbage med en fra Loop.
Han oplyser at den vejledende udsalgspris på Loop liner bliver sænket fra 780kr til 629kr, oga den faldende dollarkurs ;)
Mon ikke også der er lidt fald på andet loop grej? :)
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:30
Må hellere tilføje at det er fra den 01-10-2009 det gælder ;) dvs om få dage
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:35
De nye priser gælder højst sandsynligt nye varer i butikken og ikke dem de har købt til de ´´gamle´´ priser,så lageret skal nok sælges først.

/Esben
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:37
JEG GÆTTER PÅ, AT LOOP GREJ FALDER MED CIRKA 40-50% DET KOMMENDE ÅR...DET SAMME GÆLDER EFTER MIN VURDERING GUIDELINE OG SAGE.

MVH.,
SVEND ERIK VARDRUP
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:39
JA DET VILLE DA BARE VÆR DÆJLI :-)

Så skal der fandme handles!!!

/M
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:42
Svend Erik Vardrup skrev: JEG GÆTTER PÅ, AT LOOP GREJ FALDER MED CIRKA 40-50% DET KOMMENDE ÅR...DET SAMME GÆLDER EFTER MIN VURDERING GUIDELINE OG SAGE.

MVH.,
SVEND ERIK VARDRUP
...


DET VILLE VÆRE LÆKKERT ;D
står selv og skal have fat i noget optistream line, så grejpusheren skal da presses lidt :) gider da ikke give 780kr når den vejledende pris falder om 3 dage :)
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 16:59
Svend Erik Vardrup skrev: JEG GÆTTER PÅ, AT LOOP GREJ FALDER MED CIRKA 40-50% DET KOMMENDE ÅR...DET SAMME GÆLDER EFTER MIN VURDERING GUIDELINE OG SAGE.

MVH.,
SVEND ERIK VARDRUP


Og du er fuld af krudt & kinesisk legetøj ?;-)
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:09
Sebastian Gjerlufsen skrev: <

DET VILLE VÆRE LÆKKERT ;D
står selv og skal have fat i noget optistream line, så grejpusheren skal da presses lidt :) gider da ikke give 780kr når den vejledende pris falder om 3 dage :)

Du kan jo vælge at kigge´´ hinsidas´´ hvis du syntes 629 er i overkanten :-)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:11
Svend E ;

Er det blot et bud, eller har du noget reelt at have det i ??

Det vil jo ikke være et helt ukendt fænomen, hvis grejhandlerne vælger at optimere deres avance lidt, istedet for at lade de lave valutakurser slå fuldt ud igennem;-)

Det vigtigste er vel også i bund og grund, at kunden er tilfreds med den pris han giver for et givent produkt.

HÅBER ikke at vi nu også i denne tråd er på vej til en diskussion om avancer og profit - igen!! ;-)
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:12
Sebastian Gjerlufsen skrev: <

DET VILLE VÆRE LÆKKERT ;D
står selv og skal have fat i noget optistream line, så grejpusheren skal da presses lidt :) gider da ikke give 780kr når den vejledende pris falder om 3 dage :)


søg og du skal finde:
- se linket HER
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:21
Sebastian Gjerlufsen skrev: Må hellere tilføje at det er fra den 01-10-2009 det gælder ;) dvs om få dage


??få dage det er den 27-10-2009 nu;-)
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:22
KINESISK ´´LEGETØJ´´ - JA, DET ER DER FOR TIDEN MEGET AF PÅ DISSE SIDER, SE BARE DE MANGE ANNONCER MED GREJ NEDSAT TIL DET HALVE - ELLER MINDRE - JO, DET ER SÅMÆMD OGSÅ KINESISK ´´LEGETØJ´´.

OG DET ER MED FISKEGREJ - LAVET I FJØRNØSTEN - LIDT SOM MED KINESERE NYTÅRSAFTEN:

Begge dele irriterer sikkert en del mennesker - men endnu flere er tilsyneladende glade for begge dele og både fiskegrejet og kineserne er vist kommet for at blive...

Deres ærbødige tjener,
Svend Erik Vardrup
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 17:28
Du spørger - men ønsker samtidig ikke noget svar :o)
Hvad vil du - høre et svar, eller bare komme med et statement selv.. :o)

PS. jeg starter ikke en debat....

Svend Erik Vardrup

Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 18:16
Skal bruge optistream #6 :(
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 19:18
Sebastian Gjerlufsen skrev: Skal bruge optistream #6 :(
Loop optistream 580dkr flere steder i Sverige
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 19:33
link link link :)
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 19:42
Google, google, google.se (fluglinor) :-)))
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 06:52
Svend Erik Vardrup skrev: JEG GÆTTER PÅ, AT LOOP GREJ FALDER MED CIRKA 40-50% DET KOMMENDE ÅR...DET SAMME GÆLDER EFTER MIN VURDERING GUIDELINE OG SAGE.

MVH.,
SVEND ERIK VARDRUP


Hej Svend,

Det tror jeg desværre ikke kommer til at ske, såfremt ville de store grejproducenter stå useriøse, jeg tror nærmere vi kommer til at se et gradvis faldende prisniveau, men ikke i størrelses ordenen af 40-50 %, måske 10-20 % over de næste 3-5 år.

Såfremt priserne skulle falde så meget, hvor skulle den margin på komme fra, tror ikke grejproducenterne tjener kasse for vildt, ved godt det ikke koster ret meget at få produceret i østen, men det er jo ikke produktet der koster idag, men det at få det solgt... De har jo mange andre omkostninger de ligger ind i deres produkt kalkulationer, og det er alle omkostninger jeg ikke kan se falde væk: løn, markedsføring, fragt, service osv. (det er jo de store organisationer der koster, og gør grejet dyr)

Hvad bygger du din vurdering på..

K&B

Jacob

Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 07:17
jeg mener det er en mærkelig og forbrugerfjendsk politik at sælge en vare til en høj pris, eks. LOOP Stilwater, og senere sælge den for det halve, jeg føler mig trukket i snuden.
meen der er penge i fluegrej, var ude i går og mødte 7-8 medfiskere som alt incl. med et forsigtigt skøn, tilsammen bar rundt på udstyr der koster det samme som en mindre familiebil.

;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down