Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yo-zuri l-minnow 66mm

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: yo-zuri l-minnow 66mm
    Sendt: 12 Sep 2012 kl. 15:22
jeg vil gerne prøve yo-zuri l-minnow 66mm synkende også kaldet f200..
 
Men skal være farverne m37 og m99..
 
Nogle der ved hvor disse kan findes, meget gerne inden for EU.
 
 
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Bo Christian Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianH

Tilmeldt:: 25 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2012 kl. 15:07
Prøv at søge på intergrej.dk..   De har ihvertfald en type yo-suri !! 
K&B Streamwalker
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2012 kl. 16:58
tak for det
 
Desværre har de ikke den model jeg søger
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2012 kl. 18:27
Prøv og hør Herning bådcenter, kan være han kan hjemtage nogle stykker af dem... Plejer og være nem, og handle med !
Til top
Ulrich Frølich Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ufl

Tilmeldt:: 23 Aug 2008
Geografisk: Lemvig
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ufl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2012 kl. 20:01
Hej
Du kan få dem her på denne polske hjemmeside, har handlet her et par gange uden problemer, fragten var 9,5 euro sidst jeg købte nogle woblere.
 
 
Ulrich
Til top
Ulrich Frølich Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ufl

Tilmeldt:: 23 Aug 2008
Geografisk: Lemvig
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ufl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2012 kl. 20:10
Hej
Har lige set at det ikke var de rigtige farver, med lidt søgen så kan de findes
 
Ulrich
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2012 kl. 22:25
tak for svarene..

tror løsningen bliver at prøve og købe et par fra den polske side, også lige for at se dem i vandet..

går de godt så må jeg få bestilt nogle fra nettet et eller andet sted når jeg render over en side de kan findes på..

Prøver også lige og sende herning bådcenter en mail nu her i weekenden..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 06:53
fandt en side der havde dem hjemme..
 
Så der er bestilt 3 i m99 som ser mest spændende ud..
 
Glæder mig til de kommer, og til at sammenligne med mine rapala countdown..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2012 kl. 14:49
Hvis man bestiller nogle wobblere fra den side, ryger der så told og moms på?

http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/en/duel-yo-zuri-yo-zuri-l-minnow-g5-a20-p1276-k7124.html


Redigeret af folp - 22 Sep 2012 kl. 14:50
Til top
Helge Søndergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
h.søndergaard

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér h.søndergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2012 kl. 15:08
Prøv også:  www.trolling.no   dem har jeg før handlet med.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2012 kl. 15:10
Citat: folp

Hvis man bestiller nogle wobblere fra den side, ryger der så told og moms på?

http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/en/duel-yo-zuri-yo-zuri-l-minnow-g5-a20-p1276-k7124.html

da firmaet sender fra polen kommer der ikke told og moms oveni..

De er ganske hurtige til at levere varerne, har handlet en enkelt gang med stor tilfredshed..


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2012 kl. 15:37
Takker for svar

Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2012 kl. 17:25
var så lidt..
 
De har virkelig meget guf og sjovt endegrej...
 
Bestilte min mitchell stang søndag eller mandag, skrev nogle mail da jeg kom i tanke om det måske var en fordel at den blev sendt ud på jobbet...fredag kom stangen..
 
God og hurtig service, og svar på mail osv uden problemer..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 16:59
woblerne kom i går med posten..

i dag har de været med på tur i ca 1½ time..

første indtryk er at den sølvfarvede side som skifter til lyserød og så med grøn ryg virkelig er flot i vandet.. og de store øjne ser godt ud... Derudover virker skeen meget solid og kraftig..

de synker lidt langsommere end rapala countdown, men umiddelbart kan de sagtens komme i dybet hvis man ønsker det...

den primære grund til jeg fisker synkende er som sådan ikke for at fiske dybere, men fordi jeg tit oplever træer osv rører vandet og derfor kan de flydende ikke komme ind og fiske under træer og grene..

i forhold til rapala virker de til at være mere livlige, og slå mere med bagenden.. men har ikke lavet en direkte sammenligning af de to forskellige woblere under samme forhold..

de kroger også udmærket.. havde 5 kontakter.. 1 som var henne og have fat i wobleren to gange.. en som tog den men jeg selv kiksede efter et par slag med hovedet.. og så 3 på land..

jeg har sidste år mistet en del fisk på rapala woblerne, specielt den flydende jointed.. men har ud fra mine oplevelser siden hen resoneret lidt på dette.. og må nok tilskrive det at jeg har valgt at fjerne forreste kroge på nogle af mine woblere..

af 3 fisk i dag var de to taget på forreste krog, og på countdown har jeg også fået flere på forreste trekrog.. så nu forbliver mine woblere med begge kroge på...

alt i alt er jeg positivt overrasket, og glæder mig til at stifte mere bekendtskab med disse woblere, og få dem prøvet endnu mere.. de skal også snart have lov og vise deres værd i uggerbyå og se om de kan lokke nogle af de store frem fra dybet..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down