Er der nogen herinde som ved om vandet er stift, hvilken temperatur det har eller endnu bedre om der er nogle HØ at opstøve i denne uendelige lange vinter?
Det lyder til at være en god fisk:-) Mange tak for info omkring is - lidt træls at køre den 'lange' vej hvis vandet er stift eller alt for koldt for havørrederne.
Jeg stod på altanen og kikkede ud over stykket imellem de 2 "broer" for enden af Lyshøj Allé og troede dårligt egne øjne. Jeg så noget vende i overfladen, nogenlunde midtvejs imellem broerne og et stykke ude. Indenfor kastelængde, men der skal nok vades også kastes fra muslingebankerne skrådt ind mod byen. Jeg fandt grejet frem og skulle så lige have et ekstra kik, bare for at se at der allerede stod en og fiskede og en anden var i kø - Cést la vie - de må også have K&B
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum