Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SAGE 6010

 Besvar Besvar
Forfatter
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SAGE 6010
    Sendt: 08 Maj 2011 kl. 13:26
Nogle der har erfaringer med dette hjul?
Kan det anbefales til laksefiskeri?
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 16:38
Hej Haris.
 
Jeg kan ikke hjælpe dig med præcis den størrelse, men jeg har et 6080, og det er et virkeligt dejligt hjul. Det har en super bremse, har ikke tendens til selv at spole line op under kast, og så ser det sgu da godt ud Wink.
Jeg ville trygt købe det hvis jeg var dig, altså forudsat at du har fundet den størrelse der passer din stang.
 
Mvh Klaus
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 17:04
Citat: knj311

Hej Haris.
 
Jeg kan ikke hjælpe dig med præcis den størrelse, men jeg har et 6080, og det er et virkeligt dejligt hjul. Det har en super bremse, har ikke tendens til selv at spole line op under kast, og så ser det sgu da godt ud Wink.
Jeg ville trygt købe det hvis jeg var dig, altså forudsat at du har fundet den størrelse der passer din stang.
 
Mvh Klaus
Da jeg prøve det, blev jeg meget overrasket over bremsen. Den er super! Meget robust og solidt hjul (sådan oplever jeg det)
Har et godt øje til danielsson l5w og sage 6010.
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 19:15
Jeg synes godt om begge hjul, men min favorit er dog Sage uden sammenligning, og især i 60-serien Smile
 
Mvh Klaus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down