Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fantastisk syn

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fantastisk syn
    Sendt: 29 Sep 2010 kl. 11:31
Sidder netop nu og holder middag ved randers havn, og her kan man så sidde og nyde synet af 24 lystfisker der fanger efter aborre. Flot syn
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2010 kl. 16:29
Men fanger de så noget dernede ved havnen i Randers city? :)
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2010 kl. 17:13
Ja mens, jeg sad og spiste min dejlige madpakke. blev der fanget omkring 30 aborre over målet og en 18 stykker under målet. Og det var vel og mærket kun på en halv time.Smile
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2010 kl. 17:14
Jeps Smile Det har ellers været noget sløjt fiskeri i år, men højtrykket der kom ind over landet igår, gjorde at specielt igår var der rigtig godt fiskeri, de fleste aborre lå mellem 200-400 gram, men min makker fik en rigtig fin aborre på 1.22 kg som selvfølgelig fik friheden igen Clap
Fiskeriet er bedst om morgenen og mærkeligt nok er det kun orm de gider og æde.
Var et smut på havnen i morges igen, og der var lidt længere imellem dem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down