Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dygtige stangbyggere?

 Besvar Besvar
Forfatter
morten hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
morten-hagge

Tilmeldt:: 01 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morten-hagge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dygtige stangbyggere?
    Sendt: 20 Apr 2016 kl. 09:35
Hej..

Er der nogen der kan fortælle mig hvor i landet jeg kan finde stangbyggere der har forstand på det de laver? Jeg har en 20 år gammel stang liggende som jeg ønsker at få nye øjer og kork på. Da det er en ældre stang som jeg er utroligt glad for er det vigtigt for mig at det er en som kan sit kram. Jeg gider ikke nogen skævt placerede ringe og dårligt håndtag. :-)

Mvh Morten
Med venlig hilsen

Morten Hansen
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 09:59
Hej Morten

Hin fat i Finn Jensen: http://www.jensenrods.dk/
Så ved du det bliver lavet ordentligt.

- Nick
Til top
morten hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
morten-hagge

Tilmeldt:: 01 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morten-hagge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 10:24
Hej Nick, Tak for dit svar.
Jeg har skudt en mail afsted til dem for at få et tilbud.
Jeg er dog stadig interesseret i andre byggere så jeg kan sammenligne arbejde og priser.
Med venlig hilsen

Morten Hansen
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 11:43
Citat: morten-hagge

Hej Nick, Tak for dit svar.
Jeg har skudt en mail afsted til dem for at få et tilbud.
Jeg er dog stadig interesseret i andre byggere så jeg kan sammenligne arbejde og priser.

Som Nick siger, lad bare Finn lave din stang, så er du sikker på det bliver til UG!
Hvis prisen derimod betyder noget, så lav det selv, og lev med den kvalitet det bliver.Wink

Andre stangbyggere kunne være:
Ole K. Andersen laver også nogle flotte stænger, du kan finde ham på Facebook, http://www.facebook.com/profile.php?id=100008957686787 og selv om det ikke ser ud til det på Facebook, så kan han lave stænger! Se i denne tråd http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=4898



Mvh
Henning
Til top
Danny Breinholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Danny Breinholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2014
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Danny Breinholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2016 kl. 22:34
Jeg havde uden tvivl valgt Finn sommer (jensenrods.dk), det håndværk han laver er sindssygt flot også sætter han en ære i sit håndværk!
Når min w8 skal byttes ud bliver det med en custom built fra jensenrods :-)

Håber du får et flot resultat, & hold os gerne opdateret med lidt billeder af det færdige resultat :-D
God aften.
Mvh Danny
# Danny Breinholm ;-)
Til top
Jonas Steenbuch Krabbe Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
steenbuchen

Tilmeldt:: 27 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 86
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steenbuchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2016 kl. 11:23
The one and only, Finn Jens.

Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2016 kl. 13:32
en Finn-pind går man aldrig galt i byen med :-)
Til top
morten hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
morten-hagge

Tilmeldt:: 01 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morten-hagge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2016 kl. 15:25
Tak for alle svar..
Jeg har talt med finn og det bliver ham som skal lave den.
Jeg er spændt på resultatet. Det er en Gammel G.loomis glx stang som lige skal friskes lidt op. Det er i mine øjne en helt fantastisk klinge så derfor var jeg så skeptisk med hensyn til den mand der skal genopbygge den. Jeg bruger den stang hver weekend og ville blive meget ked hvis det blev et lorte resultat, men jeg kan se og høre at finn har styr på sit håndværk.. Så endnu engang tak for alle svar.. Jeg vil holde jer opdaterede med resulatet..

Mvh Morten
Med venlig hilsen

Morten Hansen
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2016 kl. 17:13
Citat: morten-hagge

Tak for alle svar..
Jeg har talt med finn og det bliver ham som skal lave den.
Jeg er spændt på resultatet. Det er en Gammel G.loomis glx stang som lige skal friskes lidt op. Det er i mine øjne en helt fantastisk klinge så derfor var jeg så skeptisk med hensyn til den mand der skal genopbygge den. Jeg bruger den stang hver weekend og ville blive meget ked hvis det blev et lorte resultat, men jeg kan se og høre at finn har styr på sit håndværk.. Så endnu engang tak for alle svar.. Jeg vil holde jer opdaterede med resulatet..

Mvh Morten

Glæder jeg mig til at se det færdige resultat! Tongue
Mvh
Henning
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2016 kl. 21:54
Citat: morten-hagge

Tak for alle svar.. Jeg har talt med finn og det bliver ham som skal lave den. Jeg er spændt på resultatet. Det er en Gammel G.loomis glx stang som lige skal friskes lidt op. Det er i mine øjne en helt fantastisk klinge så derfor var jeg så skeptisk med hensyn til den mand der skal genopbygge den. Jeg bruger den stang hver weekend og ville blive meget ked hvis det blev et lorte resultat, men jeg kan se og høre at finn har styr på sit håndværk.. Så endnu engang tak for alle svar.. Jeg vil holde jer opdaterede med resulatet.. Mvh Morten



G-loomis glx super dejlig klinge, men en ting er helt sikkert, den bliver langt pænere lavet nu end den har været fra ny!
G-loomis har sku aldrig kunnet prale af monterings kvalitet.
Godt valg med Finn Jensen
TC
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 11:15
Du kan jo også spørge lidt rundt i der forum på facebook:  https://www.facebook.com/groups/304166413078547/ 
Mvh Finn
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 12:35
Citat: finn_kjær

Du kan jo også spørge lidt rundt i der forum på facebook:  https://www.facebook.com/groups/304166413078547/ 

Det ser ud til, at Morten har fundet ham der skal renovere hans stang!
Jeg kan ikke åbne dit link, som vel også kræver man er på Facebook? 
Mvh
Henning
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 14:40
Det er altså ikke så svært endda,

https://www.facebook.com/groups/304166413078547/
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 15:09
Citat: Kjeld Willerslev

Det er altså ikke så svært endda,

https://www.facebook.com/groups/304166413078547/

 Som jeg sagde, uden en profil på facebook, er der ikke noget at se!Wink 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down