Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gulp Alive

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gulp Alive
    Sendt: 30 Sep 2010 kl. 07:44
Har nu været på omkring 12 ture med den røde gulp alive børsteorm, og hver gang er det blevet til nul dag.
 
Hvad er jeres erfaring med dette kunstige agn?
 
MVH.
 
Michael
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 09:09
ikke pissegod i øresundUnhappy
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 09:14
Men markedsføringen og reklamerne fanger og fejler ikke noget..Censored
 
Kunne nok ikke selv finde på at montere sådan en bandit..
 
/M
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 11:04
hej
 
 
mig og en makker har efter hånden prøvet gylp!!!!! alle steder lige fra p&t søer og til det gule rev og vi har aldrig fanget noget på det
 
mvh henrik
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 11:24
Hej!
 
Jeg har brugt og bruger stadig Gulp Alive (den røde), med skiftende resultater.
Jeg fisker fra båd og har erfaret at hvis man deler ormen så får man flere fisk.
Men det kræver at båden driver med ca. 0,5-1,0 kn. så virker det ganske ok.Smile
VH
Torben
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 14:27
Super god agn, som til tider fisker langt bedre end naturlig agn.
Har testfisket for pure fishing og har kun roser til overs for denne type agn. Til alle arter.
 
Mvh Morten
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 14:30
Fisk med overbevisning om at det virkre, for så gør det....
Har selv to kroge når jeg fisker flade, orm/gulp 40/60%
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 14:45
Hej
 
Har du en bestemt måde du fisker det på. For jeg har både fisket det ved at spinne ind og lade det ligger og vente
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 15:08
Ikke for at være negativ osv. Men det er noget opreklameret l... blev prakket en spand på til 299 kr. og den makker i grejbutikken lovede 100% fangstgarentig, så noget må man jo kunne fange på det tænkte jeg. HA jeg har brugt det hver gang jeg var ude og HAR aldrig fanget noget på det endnu. Nej så hellere naturlig agn (sandorm/igler) det ved man hvad er, og det fanger man på HVER gang.
Grossisten bliver rig, og vi andre bliver hurtig fattig desværre.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 15:15
Ja den kloge narrer den.. eller hvordan er det nu det erCry
 
Håber du ka' ta' det..
 
/M
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 15:41
Hej..
 
Det kan være begge dele, det vigtigste er at du står med stangen i hånden HELE tiden!!! Fisker man fra drivende båd er der ingen grund til at spinne ind, men fra moler/opankret båd er et en udemærket teknig for at afsøge mere vand i stedet for at fisken finder lige netop din agn.
Når jeg har fundet ud af hvad der kører godt på dagen fisker jeg kun med det indtil det går i stå.
Angående rig, det SKAL være glide rig med et forfang på ca 40-50 cm. Du kan sagtens fange på skrubbe rigget eller hvad det hedder, men vejen til succes er gliderig og stangen i hånden.
selve rigget kan være rigget op med perler eller spinner blade, det kan sagens undlades, nogen siger det er det eneste der dur...
 
Sidste gang jeg var på sundet med klubben, udfiskede jeg dem alle 100%, min makker som var på en anden båd fangede de to fisk der blev taget den dag.
 
Jeg er ikke ekspert i fladfiskeri, men synes selv jeg har knækket koden..
 
VH
 
Lars
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 16:31
bomme til glide rig hvor kan jeg få det på nettet?
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 16:36
Mener at have set det hos Almas. Uden at undsige det med gliderigget så vil jeg da mene, at hvis agnen fanger på gliderig så bør den også fange på alm. faldrig. Har da fanget masser af flade på de traditionelle rigs med alm. sandorm så det bør vel også kunne lade sig gøre med Gulpen?
 
/M
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 17:12
Synes heller ikke det er 100% optimalt?? måske gør jeg bare noget forkert,,, hvem ved?? han masser af hug, med de flade hugger kun een gang!!! så mærker man ikke mere til dem.. er det mon fordi de "lugter" lunten??? fisker med sandorm imitiationer.. men en pr krog... måske man skulle prøve at dele dem???
vh. Tommy Lund
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsH

Tilmeldt:: 04 Maj 2007
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 18:24
Du bliver jo ikke fattig, hvis du benytter dig af fangstgarantien. For så kan du vel få pengene igen.Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down