Hej Willy.
Jeg har for snart længe siden kontakte Erik Hansen over FB, men han har ikke meldt tilbage.
Desuden er det ikke de gamle 12g. Erik laver, det var dengang, en helt speciel form Kent Andersen havde lavet, med den fejl at den 12g. var en del tyndere, end de Stive Erik, der kom efter, men det er netop de woblere, fra dem form, som har den helt rigtige gang i vandet.
Der ligger stadig nogle derude, men folk tror det er guld de handler med, og ja de priser, jeg hidtil har skulle tage stilling til, er helt udenfor min rækkevidde, rent økonomisk.
Det jeg søger, er woblere til praktisk fiskeri, ikke til en samling.

Mvh
Per Karlsen.