Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rensning af Danica Flueæsker.

Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Status: Offline
Beskeder: 1762
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rensning af Danica Flueæsker.
    Sendt: 08 Apr 2025 kl. 14:11
Jeg har en del år samlet en del af de helt gamle Danica Flueboxe. Dels havde jeg en varm linje til nu desværre afdøde Johnny Fisker, hvor jeg var heldig, at få æren af at teste hans ting, og jeg har fundet æskerne frem af gemmerne.

De æsker er lidt trætte, og trænger til en rensning. Jeg har æsker både med skum og rum, men jeg mangler et godt råd til, hvad der kunne bruges til at rengøre æskerne.

Jeg har prøvet med lidt forskelligt, så som opvaskemiddel / sprit / brun sæbe, men synes lige at det rigtige middel mangler.

Hvad vil / kunne anbefalingen være?

På Forhånd tak.

Mvh 
Per Karlsen.

Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2025 kl. 11:48
Hej Per...
Har ingen erfaring des an gående, men kunne man bruge det middel som man
bruger til plast havemøbler ?????
/Milton Disapprove
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Beskeder: 1762
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2025 kl. 13:43
Hej Milton.

Jeg har netop i går bestilt, det omtalte rengørings middel, til plast havemøbler, så må vi se om det virkerGodkende

Mvh 
Per Karlsen.
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2025 kl. 21:43
Lyder spændende Thumbs Up
Til top
Lars Mehl Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lmehl

Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lmehl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2025 kl. 10:56
jeg ville nok prøve følgende.

vaske dem grundigt i auto shampo

tørre dem grundigt 

behandle/polere dem med autovoks ( de kan vist også købes i bil nuance farve så den passer til boksens originale farve)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down