Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vundet auktion.

Besvar Besvar
Forfatter
Stefan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stefan Nielsen

Geografisk: Aalborg og omegn.
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stefan Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vundet auktion.
    Sendt: 22 Jan 2025 kl. 09:08
Hej forum. 

Jeg vandt en auktion i lørdags, et shimano stradic 3000 spinnehjul. Jeg fik en mail med mobilepay-oplysninger og betalte, men har ikke hørt mere fra den kant af. Det er nok bare en forglemmelse/travlhed.

Håber rette vedkommende læser dette. 

Venligst Stefan 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Geografisk: Frederikshavn
Beskeder: 856
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2025 kl. 10:56
Har du prøvet at ringe på det nummer du betalte til ? 
Til top
Stefan Nielsen Se Drop Down
Brugernavn:
Stefan Nielsen

Geografisk: Aalborg og omegn.
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stefan Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2025 kl. 15:58
Hjulet er modtaget i dag til eftermiddag, så alt er i den skønneste orden. 

Er gls stoppet med "track an trace", undrer mig over den lige pludseligt dukkede op ved postbutik, uden forvarsel?

Hilsen Stefan 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Geografisk: Frederikshavn
Beskeder: 856
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2025 kl. 09:45
Ja jeg har tit fået pakker hvor jeg hverken har modtaget sms og email, Det selvom afsender har oplyst begge dele 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down