Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Toby forsølvet til chrom

Besvar Besvar
Forfatter
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 174
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Toby forsølvet til chrom
    Sendt: 19 Jan 2025 kl. 13:05
Er der nogle, der kan komme med et bud på, hvornår ABU stoppede med at forsølve Toby? Begyndte de med det, mens de stadig blev produceret i Sverige?
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Status: Offline
Beskeder: 1760
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2025 kl. 22:38
Hej Ole.

Jeg ville kontakte Carsten Faber, jeg næsten sikker på han ved, hvornår skiftet kommer.

Jeg skal lige have gennemgået ABUS 50 års CD, men jeg er sikker på at forsølvningen kun skete hos ABU i Sverige, men hvornår de blev forkromet, ved jeg ikke.

Jeg ejer stadig forsølvede 10g. Toby, har brugt dem meget, og da de udgik, støbte jeg den BERAX hvidmetal, så får overfladen den rigtige Toby sølvfarve.

Jeg har støbte Toby 10g., som er mere end 20 år gamle, de har stadig den samme overflade lig forsølvning, og der er fanget rigtig mange havørreder på dem.

Mvh Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down