Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Råco grej æsker.

Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Status: Offline
Beskeder: 1759
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Råco grej æsker.
    Sendt: 26 Nov 2024 kl. 12:21
Jeg er køber af brugte velholdte Råco Cervice Case 17, både med og uden sortiments indsatser.

Kasserne skal bruges til lageropbevaring af fluer, og andet ende grej.

Kasserne skal være brugbare, med hængsler og låg intakt.

Hvis der ligger nogen af disse kasser, som ikke bliver brugt, og man vil sælge, evt. bytte med grej, så lad mig få en evt. pris, og lidt billeder af kasserne

Har man evt. kontakter til et miljø, hvor der kunne købes brugte kasser, så er jeg taknemlig, for et evt.  praj.

Al kontakt over personlig mail.

Ingen telefonisk henvendelse -tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Geografisk: Frederikshavn
Beskeder: 854
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2024 kl. 15:32
Forstår ikke du gang på gang får lov til at ikke overholde sidens regler ufatteligt.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2024 kl. 15:35
Hej Kevin

Hvad brokker du dig nu overChokeret

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2024 kl. 15:39
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=52093&KW=&title=efterlysning
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2024 kl. 15:52
Hej Kevin.

Jeg tror ikke, at du helt har forstået meldingen for nu meget længe siden.

Det er utroligt, at du ikke er kommet videreForvirret

Jeg gider ganske enkelt ikke at diskutere med dig.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2024 kl. 17:26
Meldingen ? Sidst sagde du jo også det ikke var et købs opslag selvom de fleste med bare en smule IQ sagtens kan se det, Og der er mange i de omkring 14 år jeg har været her der har fået fjernet den slags på forumet hvor de ikke hører hjemme.

Men du får lov at fortsætte med dine købs opslag gang på gang reglerne skal vel være ens for alle ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down