Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dele til DAM Quick 2000 FD

Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Status: Offline
Beskeder: 290
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dele til DAM Quick 2000 FD
    Sendt: 09 Sep 2024 kl. 19:18
Hej I gæve gutter.
Er der en eller flere, herinde, der ved hvor man kan finde dele til denne uopslidelige maskine👌🏻👌🏻
Sad fast og rykkede til-uden at tænke mig om, og så knækkede bøjleholderen dæleme.. Altså den som linerullen sidder i..Total dumt, men sådan går det jo nogle gange…
Håber der er hjælp at hente herinde🤞🤞
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Beskeder: 1748
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2024 kl. 15:29
Jeg plejer at henvende mig til Karsten Faber, der ikke meget Hvidovre Sport ikke kan hjælpe med, men reservedele i dag, er i nogle fabrikater dyre, især hvis der skal forsendelse oven i.

Prøv at kontakte den adresse her:https://hvidovresport.dk/forside.aspx

Mvh Per Karlsen.

Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Geografisk: sønderjylland
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2024 kl. 17:27
Prøv at møde op til grejtræf 5 oktober , der er der gode muligheder for at finde reservedelshjul 
mvh christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down