Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Data på Wheatley flue boxe.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1740
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Data på Wheatley flue boxe.
    Sendt: 03 Jun 2024 kl. 10:16

 

For nu mange år siden havde jeg et komplet papir katalog over Richard Wheatley flue boxe. Jeg har desværre ikke kataloget mere, og for at opdatere historien, om de gamle Wheatley flue boxe, kunne jeg godt tænke mig at høre, om der nogen der kunne hjælpe med et link, hvor der findes en oversigt over Ricard Wheatley flue boxe. Det som har interesse er billeder, sammen med katalog numrene. Når jeg søger er der i de fleste link andre boxe med, det har så ingen interesse kun rene data på Wheatley, er der nogen der kunne hjælpe med et evt. link. På forhånd tak.

 

Mvh

Per Karlsen.

Til top
Henning Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HardyBros

Tilmeldt:: 09 Nov 2018
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HardyBros Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2024 kl. 10:38
Prøv hjemmesiden

Richardwheatley.co.uk

Mvh Henning Jakobsen
Henning Jakobsen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1740
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2024 kl. 10:58
Hej Henning.

Tak for  linketBlinke det link jeg havde, var så ikke opdateret, men det er det nuSmil

Mvh Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down