Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lars Christensen

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lars Christensen
    Sendt: 04 Mar 2024 kl. 08:41
Hej Lars 

Jeg vandt et daiwa hjul for 100 kr af dig den 29/2 og ventede en email fra dig den kom ikke.

Skrev så en email til dig Lørdag morgen den 2 Marts men stadigvæk ingen svar

Jeg går ud fra dit manglende svar, Selvom du har været online her på siden at denne handel er aflyst.

Til top
Henning Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HardyBros

Tilmeldt:: 09 Nov 2018
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HardyBros Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2024 kl. 19:37
Skal vi have en god ærlighed i vores handel med hinanden skal vi have gennemsigtighed. Det hjul du har købt skal sælgeren altså  levere. Ellers må administratoren udelukke ham fra at handle på siden.
-hilsen Henning Jakobsen
Henning Jakobsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2024 kl. 10:24
Mindste man kunne forlange var et svar, Og det ikke fordi han ikke er aktiv herinde for han har lagt op et par auktioner i går.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Steen L

Tilmeldt:: 24 Apr 2021
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2024 kl. 18:04
Og "Nyt UL fastspolehjul" kan erhverves for 95 kr på lørdag aften ...
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2024 kl. 20:16
Hvad har et nyt ul hjul at gøre med et retro hjul  ? 
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 09:37
Tror det Steen mener er at han stadig er aktiv med salg af hjul : http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=237376
Og derfor er det ikke ret kønt at du ikke for svar fra ham og jeg mener det samme,,det er IKKE i ordenThumbs Down
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 09:41
Jeg kan ikke få lov til at redigere i mit indlæg så retter lige mit link her : http:// www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=237376
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 12:00
Carste O og Henning    Thumbs Up

/Milton
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 14:05
Ganske kort, er der langt mere til denne sag end oplyst, naturligvis ! Vil det tjene Hr. Rostrup, at jeg tager bladet fra munden, og ripper op i dette tidligere anliggende, absolut ikke !! 
Til de få, som allerede har interveneret, I har stukket jeres hånd i en hvepserede, hvor den ikke hører hjemme...Ouch

God påske

Lars Christensen

Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 14:31
Lars Christensen det syntes jeg da du skulle fortælle folk hvad det er du syntes jeg skulle fortælle. 

Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 14:44
For hvis det er at du (hvis jeg husker ret) har solgt et defekt hjul som du havde købt af en anden bruger herinde, og nægtede at lade købet gå retur fordi du skulle spørge forrige ejer først og da forrige ejer sagde der ikke var noget i vejen med hjulet, Selvom du havde ejet hjulet og forrige ejer stort set ikke havde noget med det at gøre.

Jeg skrev endda med det samme til dig at hjulet ikke fungerede som det skulle, Men du nægtede at hjulet var defekt på nogen måder, Mener jeg også sendte en video til dig.

Er det den hvepserede du mener ? 

For køber jeg et hjul af en anden person og sælger det videre er det jo ikke personen jeg har købt det af der skal bedømme om hjulet er defekt eller ej, Hvordan skulle han vide det efter det kom til min eje ??? 

Hvis det ikke er den "hvepserede" du mener hvilket jeg ikke syntes var en hvepserede overhovedet så beder jeg om undskyldning men er det dig er jeg bare glad over jeg ikke endnu engang handlede med dig. 
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 14:55
Hvis det er tilfældet at I to har nogle anliggender i ikke kan blive enige om syntes
jeg I skulle holde dem for jer selv !Embarrassed
God Påske
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 15:01
Milton du har ret jeg efterlyste bare et svar og da Lars ikke vil handle med mig kunne han snildt have svaret mig dette i den email jeg sendte til ham og jeg havde respekteret det og fået admin til at låse tråden, Eller overhovedet ikke behøvet at oprette denne tråd.

Jeg kan heller ikke huske alle handler har et par hundreder herinde igennem årene og kun gået galt 2 gange og havde ikke budt på hjulet hvis jeg vidste det var ham så min fejl. 

Og når Lars svarer på den måde kan jeg jo ikke undgå at svare ham for det lyder som om jeg har snydt ham eller lignende. 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2024 kl. 15:48
Citat: carsten o

Tror det Steen mener er at han stadig er aktiv med salg af hjul : http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=237376
Og derfor er det ikke ret kønt at du ikke for svar fra ham og jeg mener det samme,,det er IKKE i ordenThumbs Down

Troede han ville sælge mig det hjul Confused Sorry min fejl Embarrassed
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres