Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluestang m hjul glemt v Kongstdal

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
2993

Tilmeldt:: 14 Jun 2023
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 2993 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluestang m hjul glemt v Kongstdal
    Sendt: 22 Feb 2024 kl. 20:13
Hej alle
Jeg har glemt en Scierra fluestang med hjul på p pladsen mellem Hadsund syd og Assens, der hvor man går ned af skrænter til bugten Kongsdal torsdag d 22.02.2024. Jeg havde lagt den i rabatten, ikke adskilt lige ved turist info tavle. Jeg opdager det først da jeg næsten er hjemme og er tilbage ca 45 minutter efter der er den dog væk.
Der var to andre biler på p pladsen en Subaro og en Peogeot ant. model 2008. Ant. fiskere da der kom tre ned inden jeg kørte hjem. Jeg håber en af jer har set den og taget den med hjem, dusør gives hvis den kommer frem.
Mvh Jens Nielsen tlf 29931108
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
2993

Tilmeldt:: 14 Jun 2023
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 2993 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2024 kl. 17:51
Hej alle
Stangen er fundet og kommet hjem, min nu gode ven Piotr havde taget stangen med hjem og lagt et opslag op på facebook derfra kom kontakten. Det er rigtig fint at man hjælpere hinanden i sådan en sag. Tusind tak til alle som har hjulpet SmileSmileSmileSmileSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres