Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisketur til Norge

 Besvar Besvar
Forfatter
Ztrejfer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ztrejfer

Tilmeldt:: 12 Jun 2018
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ztrejfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisketur til Norge
    Sendt: 13 Jun 2023 kl. 10:42
Vil til Norge og fiske - men er total blank på hvor - og hvordan fx tilladelser fungerer i Norge. Vil prøve at opleve både kyst- og elvfiskeri med spinnestang.

Har mulighed for at flyve derop (inkl. billeje) til byerne Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim - men hvilket område er optimalt for ørred- og laksefiskeri med spinnestang? Gerne med storslåede natur- og landskabsoplevelser, naturligvis.

Så er der nogen her i Forum, der kender til forholdene, websites med info og evt. gode fiskespots og overnatning?

På forhånd mange tak.


Redigeret af Ztrejfer - 13 Jun 2023 kl. 11:47
Til top
Ztrejfer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ztrejfer

Tilmeldt:: 12 Jun 2018
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ztrejfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2023 kl. 11:41
Ups, min indledende søgning viste ikke http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_topics.asp?FID=63&title=norge, men fandt det så på anden vis. Jeg dykker ned i det forum prompte Wink

Min økonomi er dog ikke til at betale fx for dyre lakse-elve, så hvis nogen har tips til gratis eller billige fiskevande med spinnestang i Norge, vil jeg være taknemmelig.


Redigeret af Ztrejfer - 13 Jun 2023 kl. 11:48
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres