Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangspids knækket, kan ny top-del skaffes?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ztrejfer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ztrejfer

Tilmeldt:: 12 Jun 2018
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ztrejfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangspids knækket, kan ny top-del skaffes?
    Sendt: 19 Apr 2023 kl. 17:03
Jeg har været så uheldig at knække det yderste led af min dejlige spinnestang Fenwick Ironfeather Consensus, 9". Den er todelt, og der skal således en ny topdel til.

Er der nogen der ved, om den slags overhovedet er muligt at få derude i markedet? Jeg vil naturligvis kontakte forhandlere og producent i håb om etc. etc., men det kunne være interessant at høre, hvilke erfaringer andre har?

På forhånd mange tak.


Redigeret af Ztrejfer - 23 Apr 2023 kl. 11:33
Til top
Ztrejfer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ztrejfer

Tilmeldt:: 12 Jun 2018
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ztrejfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2023 kl. 11:26
Nu viser nærmere inspektion, at stangens yderste led er knækket af på et strategisk godt sted ift. fortsat anvendelse. Jeg vovede derfor igår at tage en tur med stangen på kysten - og minsandten om ikke den kaster næsten lige så langt som før, med en anden og lidt mere kontant aktion, forstås, men det er heller ikke ueffent. Jeg vil nu blot restaurere den og leve med "ruinerne". For oplevelsen er stadig "en ret god stang".

Ville egentlig gerne skifte det øverste øje (som før var nr. 2) ud med et egentligt topøje, da det har lidt skade. Nogle gode råd eller tips til dette?

På forhånd mange tak.


Redigeret af Ztrejfer - 23 Apr 2023 kl. 11:33
Til top
Ztrejfer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ztrejfer

Tilmeldt:: 12 Jun 2018
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ztrejfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2023 kl. 11:48
Hvidovresport stod så for en udskiftning af topøjet - og for præsentation af en Abu Sölv AG3, 9' og 7-22 gram - som jeg ikke kunne står for ;-) Ret lækker stang til en fair pris på 1.499,-

Redigeret af Ztrejfer - 26 Apr 2023 kl. 09:18
Til top
Ole Wenkens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Wenkens

Tilmeldt:: 14 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wenkens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2023 kl. 10:20
Min Stangbygger, Daniel, fra Sportsfluen renoverer alt inden for stænger.
Sportsfluen@gmail.com
Beliggende i Kastrup på Amager

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres