Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt håndtag til fiskestangen

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Wenkens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Wenkens

Tilmeldt:: 14 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wenkens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt håndtag til fiskestangen
    Sendt: 14 Apr 2023 kl. 16:26
Jeg havde købt en ny fiskestang, Scierra, på en webside, men opdagede til tvivl, at håndtaget var alt for tyndt efter min smag.
Jeg henvendte mig til Daniel fra om hjælp. Han bad mig om at komme med en stang med et tilfredsstillende håndtag, så ville han lave et tilsvarende. 
Han har tidligere monteret Trigger på min Westin W6, som jeg er utrolig glad for.
Se det fine resultat. Westin er nederst
venlig hilsen Ole 
Til top
Ole Wenkens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Wenkens

Tilmeldt:: 14 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wenkens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2023 kl. 16:29
Daniel fra sportsfluen@gmail.com
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2023 kl. 21:10
Det ser vellykket ud. Det er rart, når man finder en stangbyggekyndig, der kan hjælpe.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum