Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ABU Mørrum ZX 3601 ivcb

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ABU Mørrum ZX 3601 ivcb
    Sendt: 19 Jan 2023 kl. 16:59
Hej Forum
Jeg har lige erhvervet mig et dejligt Ambassadeur ZX 3601 ivcb der køre godt og alt er godt men......... på kastetangenten mangler der efter min mening en "pynteplade" som efterlader et i mine øjne stort æstetisk og praktisk problem. Så hvis nogen ligger inde med en sådan pynteplade måske bare fra en anden model må i meget gerne kontakte mig. Skal for en god ordens skyld meddele at Hvidovre Sport har gjort hvad de kan, men den findes ikke længere som reservedelUnhappy
Prøver lige at uploade et billed


Henrik
Til top
Johnny Mark Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jmj1972 Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jmj1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2023 kl. 14:12
Hvis ikke du finder en original, kan du jo prøve at støbe det op med noget epoxy, måske bedst at gøre i en form og evt. i klar epoxy og med et lille ABU emblem indstøbt, blot en tanke Wink 
Johnny
www.rokkerne.dk
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2023 kl. 10:42
Hej Johnny
Tak for input, har fundet på nogen kreativtSmile
Til top
Johnny Mark Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jmj1972 Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jmj1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2023 kl. 11:35
Lad os lige se det når du er færdig Wink
Johnny
www.rokkerne.dk
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2023 kl. 19:30
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2023 kl. 19:41

Så lykkedes det!

Til top
Johnny Mark Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jmj1972 Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jmj1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2023 kl. 13:22
Thumbs UpWink
Johnny
www.rokkerne.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum