Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kendskab til Westin W8 11,3"

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kendskab til Westin W8 11,3"
    Sendt: 05 Jan 2023 kl. 18:19
Hej i gode mennesker.

Jeg har været ude af fiskeriet nogle år nu grundet slem sygdom, men har jo ikke glemt glæderne, og forhåbentligt tilbagekomsten til lystfiskeriet Big smile

Derfor har jeg over tid købt en del grej, jeg nu ku tænkes at få brug for, når mit gamle kadaver igen kan trille ud til de vilde våger..

Jeg har nu købt mig en Westin W8 11,3" stang, jeg har tænkt mig at bruge som bombardastang eller - kom bar`du stang - med opfordring til fiskene LOL

Vil derfor gerne høre, om nogen herinde måske havde erfaring med denne stang, da jeg nok først får brugt den i forbindelse med min næste sommerhustur, jeg forøvrigt skal til at vælge sted til nu..

Håber ikke det lyder alt for skørt, men stangen står jo i hjørnet og brænder efter opmærksomhed hehe..

Knæk og bræk derude
Kim
Til top
Ole Wenkens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Wenkens

Tilmeldt:: 14 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wenkens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2023 kl. 21:50
Jeg har den samme stang, men pga overreven akillessene har jeg endnu ikke fisket så meget. Men jeg har brugt den, og den er fantastisk. Du kan virkelig godt glæde dig.
venlig hilsen Ole 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2023 kl. 11:44
Hej Ole og mange tak for svar.

Nå da - vi har begge problemer med at komme ud til fiskene, men så må vi jo sige, at de bare kan vente sig LOL

At du har haft en god oplevelse ved brug af stangen, lyder jo lovende - så yes - jeg glæder mig til at få noget lokkemad i vandet og se, om der stadigvæk findes Hug fisk derude,,
 
Mangler bare, at min søn får godkendt ferie, så jeg kan bestille 2-3 uger ferie et passende sted. Håber du får styr på bentøjet, så jeg ikke skal fange det hele selv Wink

Knæk & Bræk
Kim


Til top
Ole Wenkens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Wenkens

Tilmeldt:: 14 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Wenkens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2023 kl. 10:05
Hej Kim
Bentøjet er klar til fiskeri, så du skal regne med konkurrence. Du kan roligt få fingre i den stang. Fantastisk aktion

Knæk og bræk

Ole
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres