Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KarlK kondom spinner

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: KarlK kondom spinner
    Sendt: 18 Jan 2022 kl. 16:05
Harald skrald sælger ud af deres lager af dem til 10 kr stk en besparelse på 50 kr

Fleste butiker har mange varianter og de fleste sælges ikke på deres webshop så man skal nok møde op fysiskt.

Jeg hverken arbejder eller har aktier i H.N men dette er blot et venligt tips 


Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2022 kl. 21:17
Det er egentlig en lidt mærkelig tilgang til tingene Harald Nyborg sommetider har 

Få lavet grej i specielle versioner som kun de har, også efter en halv sæson sælges det hele til lav pris og kommer ikke tilbage i sortimentet

Jeg har allerede en del 8grams Karl K i æsken, men der er da købt ekstra fordi jeg tror det er sidste chance for og få dem

I Hjørring tidligere i dag var der altså ryddet godt ud på hylderne og der var kun et mindre antal tilbage af mange farver
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum