Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktioner

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktioner
    Sendt: 10 Okt 2021 kl. 17:57
Hej.
Er det muligt at se hvilke auktioner man har vundet.
Jeg kan jo se hvilke auktioner jeg har oprettet, men kan ikke finde de auktioner jeg har haft højest bud på (vundet)

Mvh.  Jørgen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2021 kl. 07:44
Du burde kunne se en mail når du har vundet en auktion på den email adresse du oprettede din profil på. 

Ellers kan du gå ind under afsluttede auktioner der kan du lige nu se auktioner helt tilbage til den 11 August.
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2021 kl. 09:11
Hej Kevin, tak for svar. 
Men det er nu nærmere auktioner der er noget ældre… egentlig fordi jeg havde et spørgsmål til en sælger, om en stang jeg købte for et par år siden.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum