Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

123.?

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 123.?
    Sendt: 10 Sep 2021 kl. 16:36
hej alle lystfiskere

Hvad sker der med lystfiskerforum?  Jeg har aldrig set så få annoncer Stern Smile 
Er vi udenfor sæsonen eller er sælgerne søgt andre steder?

knæk og bræk
lasse
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 840
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 16:58
Facebook har overtaget det meste, Og der er nærmest anarki herinde, Der sælges og auktioneres alt muligt der ikke har med Lystfiskeri at gøre og der er køb og salgs annoncer på forum delen.
Ejeren gør heller ikke noget ved det og udover det er siden meget nede, Jeg har flere gange budt på ting på auktioner og når så siden har været nede har man ikke kunne byde over før auktionen er udløbet.

Derudover er der kommet en del folk der auktioner ud ting og hvis de ikke opnår en pris der er tilfreds for dem vil de ikke sælge varen selvom man har vundet den. På facebook vil de ryge ud af gruppen men her sker der dem ikke noget.
Til top
Bjarne Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Briton Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2019
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Briton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 18:32
Hej
Jeg synes da ellers der er en del salgsannoncer kommet på de seneste 2 uger🙂
Men hvor på Facebook er der annoncer for fiskegrej?
Jeg er ikke selv på, men kunne overveje det hvis der er mere gang i den der.
Giv evt. nogle links.
På forhånd tak

Bjarne
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 19:06
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 19:25
Hej alle

Tja, det er ret så ærgerligt at 123 Forum (denne side) åbenbart ikke er så populær længere.
Overordnet syntes jeg at det er en fin fin side at fremkomme med både synspunkter samt køb-salg bytte m.m.
Der er altid plads til forbedringer..... dette være sig alle steder i samfundet.
Hvert i fald, jeg har haft megen glæde af 123, og håber at det varer ved.

A propos Facebook
Jeg selv gider simpelthen ikke at bruge min tid på Facebook... er heller ikke medlem af denne.
Jeg er flintrende ligeglad med alle de; i mine øjne, total ligegyldige problemer, meninger, opslag og andet nysgerrig viden som mange ikke kan leve foruden.
I min optik er FB kun en sladder-spalte som jeg overhovedet ikke gider deltage i. Hvad andre gør, er deres egen sag og helt ok fra min side.

Nå, det var mit "opstød" Nogle vil vel betegne det surt.....det er det ikke. Jeg gentager; Facebook er sikkert super....for de der vil bruge denne.

Mvh
Allan J.
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 19:49
hmmm   sørgelig udvikling.  har selv haft megen glæde af auktionerne både ved at sælge og købe.  man må håbe at tingene falder på plads igen.

knæk og bræk
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 19:51
Hmmm   sørgelig udvikling.   Har selv haft glæde af at købe og sælge igen her på auktionen.  Man må håbe at det hele falder på plads igen.

knæk og bræk
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 20:04
Tja fjæsbog har nok overtaget meget.
Jeg gider heller ikke bruge det.
Har købt og solgt en del herinde, og vil da helst fortsætte med det her. Smile selv om der desværre er en stor nedgang i handlen her. 😪


Redigeret af Ole K. - 11 Sep 2021 kl. 20:04
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2021 kl. 22:39
Der kommer stadig gode ting på auktion samt køb/salg siden herinde - Men der kommer godt nok også mange annoncer med Kina vare til + minimum 300% oveni, som kommer igen og igen - Det tror jeg rigtig mange var trætte af herinde (incl. mig) 
Tror desværre at rigtig mange tidligere brugere simpelthen har forladt 123nu.dk af samme årsag, altså at man ikke gad og se de samme nylon forfang o.lign komme igen og igen. Ermm
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 840
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2021 kl. 11:32
Citat: Allan Jacobsen

Hej alle
A propos Facebook
Jeg selv gider simpelthen ikke at bruge min tid på Facebook... er heller ikke medlem af denne.
Jeg er flintrende ligeglad med alle de; i mine øjne, total ligegyldige problemer, meninger, opslag og andet nysgerrig viden som mange ikke kan leve foruden.
I min optik er FB kun en sladder-spalte som jeg overhovedet ikke gider deltage i. Hvad andre gør, er deres egen sag og helt ok fra min side.

Nå, det var mit "opstød" Nogle vil vel betegne det surt.....det er det ikke. Jeg gentager; Facebook er sikkert super....for de der vil bruge denne.

Mvh
Allan J.

Nu vælger man jo helt selv hvad man vil se på facebook vil man kun se køb og salg af fiskegrej så gør man det, Der er ingen der behøver at se sladder spalter derinde. Man behøver jo heller ikke og se sladder spalter på internettet eller andet man ikke vil se.

Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 840
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2021 kl. 11:35
Citat: Briton

Hej
Jeg synes da ellers der er en del salgsannoncer kommet på de seneste 2 uger🙂
Men hvor på Facebook er der annoncer for fiskegrej?
Jeg er ikke selv på, men kunne overveje det hvis der er mere gang i den der.
Giv evt. nogle links.
På forhånd tak

Bjarne

Største er denne med over 25.000 medlemmer og masser af salgsopslag hver eneste dag og god orden derinde 

https://www.facebook.com/groups/fiskegrej
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2021 kl. 19:40
Har hørt rygter om at der er en ny hjemmeside i støbeformen, den sku være op too date. Kan ik løfte sløret om hvornår den bliver åben. 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 840
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2021 kl. 10:53
Citat: aksel jakobsen

Har hørt rygter om at der er en ny hjemmeside i støbeformen, den sku være op too date. Kan ik løfte sløret om hvornår den bliver åben. 

Håber der bliver mere ro og orden på den nye side så end hvad der er her.

Glæder mig giv endelig et praj hvornår det sker
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2021 kl. 15:11
Grundlæggende er 123nu en fortrindelig platform for bytte, køb og salg af LYSTFISKEGREJ OG DERTIL HØRENDE, - netop fordi den er ekviperet til kun at behandle eksempelvivs en auktion og kun det væsentlige.
Jeg håber meget at den kan renoveres til meget bedre stabilitet, samt en god og stringent styring af drift og korrekt vareudbud!
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2021 kl. 08:58
Face Book er mange ting - sladder og meget andet, men det er også stedet hvor mange velfungerende interesse-grupper trives i bedste velgående. 

Jeg startede f.eks HARDY TACKLE for 3½ år siden - der som navnet siger omhandler Hardy brugere og samlere deraf - idag er der 5.200 medlemmer. Der er grupper for snart sagt alle farikater af fiskegrej - rigtigt mange salgsgrupper osv. Den pågældende Hardy gruppe styres med let hånd, så de evt. tosser og brådne kar der dukker op - nemt ekskluderes - det er are sket 5-6 gange på 3½ år.

FB har en række fine danske grupper - dels lidt specielle om f.eks. splitcane, men også mere generelt 'Godt Gammelt Grej' osv osv - så Du har valget om hvad du gider se - og kan hoppe af igen med et enkelt tryk på tastaturet.

Ikke mange ser ukritisk ALT hvad fjernsynet bringer, men med lidt personlig kritisk sans og udvælgelse - ser og bruger man det der har ens interesse - sådan bruger de fleste også Face Book.


Redigeret af tackler - 18 Okt 2021 kl. 08:59
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum