Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ambassadeur 5600 D6

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ambassadeur 5600 D6
    Sendt: 15 Jan 2021 kl. 17:44
Mit kendskab til D6 hjulet er at det er svært at indstille smartmag bremsen, det er et meget "levende" hjul. Jeg mener at det kostede 99 dollars fra nyt.  Jeg har haft et og var ikke imponeret, så det blev solgt. Det har også en mani med at idle gearet,det tandhjul som forbinder hovedgearet med evighedsskruen har det med at revne og det er umuligt at skaffe reservedele til det. Alt i alt et skod hjul, efter min mening.
Til top
Jack Brandenburg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brandenburg

Tilmeldt:: 05 Aug 2007
Geografisk: Isefjorden/vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brandenburg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2021 kl. 10:31
Jeg har netop købt et Ambassadeur 5600 D6 - bare fordi det var sexet, til en fornuftig pris, og så havde jeg ikke et Smart Mag hjul i forvejen. Nu vil jeg høre om der er nogen der har praktisk erfaring med sådan et hjul. Jeg har støvet lidt rundt på nettet for at finde reviews, men nettet er ret tavst omkring lige netop det her hjul. En enkelt amerikaner er ikke særligt imponeret, bl.a. skriver han at bremsesystemet ikke tåler saltvand. Abu har vistnok kun haft det på markedet fra '05 til '07, hvilket jo ikke er gode tegn. Er der nogen der kender hjulet? Er det noget l... eller er det okay, kan det bruges i saltvand o.s.v? Alle indspark er velkomne, på forhånd tak.
Jack
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum