Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gummikugler

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gummikugler
    Sendt: 12 Jan 2021 kl. 22:26
Jeg har i de sidste måneder forsøgt at få fingre i 3 mm. soft runde selvlysende gummikugler / beads, i orange / rød og lime.

Desværre er Sea Fishing Beads, her i Danmark lukket ned, og jeg kan ikke finde nogen steder, hvor der forhandles ø 3 mm. soft Beads i bulk, normalt 1000 stk.

Er der nogen her på forum, som evt. kan henvise til en forretning / forhandler i EU, som sælger ø3 perler.

Jeg er ikke interesseret i de sæt, som har blandet indhold! 

De skal være runde, da de fylder mindst, og jeg bruger dem, som stop på mine fluer i DFRS.

Billedet viser en sådan flue, hvor stoppet er placeret foran Coneheaden og som lås for en krympet løs krop.

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.


Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2021 kl. 08:02
Hej Per...
Godt Nytår.
Måske den kan byde på noget  www.Veals.uk   Ermm
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2021 kl. 20:49
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2021 kl. 21:06
Hej Thomas.

Tak for henvisningen, jeg har handlet hos Toko, jeg plejer at købe mine løsdele derTongue

Tak for henvisninger til alle.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum