Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLR slim Svindel.

 Besvar Besvar
Forfatter
dogan muhcu Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hamsi1984

Tilmeldt:: 20 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamsi1984 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: OLR slim Svindel.
    Sendt: 04 Feb 2021 kl. 23:18
Hvis det er mobile pay han bruger så er han jo registeret med  cpr nummer. Så burde det være nemt for politiet t undersøge det. Og pt ja har de vel rigeligt med tid til de sager.
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2021 kl. 13:02

Tak for din mail.

Det er selvfølgelig en rigtig ærgerlig situation at havne i. Vi har desværre ingen mulighed for tilbageføre beløbet, men jeg har noteret dine oplysninger ned i systemet.

Man kan selv vælge sit alias/navn, som fremgår for andre brugere af MobilePay. Vi anbefaler selvfølgelig, at man indtaster sit rigtige navn, men muligheden for at fjerne efternavn eller andet, hvis man gerne vil holde det privat, foreligger altså. 

Når der er tale om svindel, er det korrekt at melde sagen til Politiet, som du allerede har gjort. Vi vil selvfølgelig gøre, hvad vi kan for at stoppe yderligere svindel, men herfra skal sagen tages videre med politiet. Vi har desværre ikke mulighed for at gøre mere eller for at refundere beløbet. 


Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os:
Telefon +45 45 144 447
Mrkahr
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2021 kl. 10:55
Hej Claus.
jeg forstår hvad du siger, for mig betyder det noget hvis mobilepay lukker hans konto og lader en besked gå videre til mandens bank om at han bliver undersøgt. husk på hans telefon nr er stadig åben. + når politi sagen kører åbner det op for at jeg kan få det fulde navn og adresse. ( gammel elefanter glemmer ikke. ) tror stadig på det er en lystfisker der har dummet sig.
Mrkahr
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2021 kl. 09:34
Det er sku skod sådan noget sker jeg købte et grafik kort et par år til bage for 1500 kr fik det ikke. men ham der solgte det satte det til salg igen næsten med det samme samme bilder og text bare et andet nr . hade bilder af det hele fra dba og sms også vider gik til politiet og de lavet en anmeldelse på det og de mente det var oplagt gik en måned blev jeg ringet op fra en afdeling i KBH de hade snakket med personen og selv med alt mit oplysningener kunne de ikke gøre noget jeg var naturlig vis selv velkommen til at tage den i retten da modparten sage han hade sendt den selv om de hade set sms med den ene undskyld efter den anden fra ham så de blev påstand mod påstand . så  0 tillid til det danske politi endten har de ikke folk nok eller gider de ikke arbejde på små sager
Til top
Peter Kjærulf Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peterkj

Tilmeldt:: 11 Apr 2017
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterkj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2021 kl. 01:54
Kan vi ikke få link til den Facebook gruppe ?
Eller bare navnet på den ?
Andre skal da klart advares ved at sprede den gruppe

Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2021 kl. 23:04
Jeg fatter simpelt hen ikke de fjolser som tør lave den slags numre, en skønne dag snyder de den forkerte, og det er sgu er træls at det en dag banker på døren og det eneste man kan se i dørspionen er ørnen i bæltespændet på ham der står udenfor Ouch

Til top
Henrik Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Henrikandersen

Tilmeldt:: 30 Aug 2017
Geografisk: Vest Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrikandersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2021 kl. 17:14
Mærkeligt der ikke er nogen der har rusket ham lidt, der må jo også være nogen fra Vejle der er blevet snydt.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2021 kl. 16:41
Citat: Møllenberg

Der er en gruppe på facebook om den unge mand. Han har snydt mange mennesker i alle mulige sammenhæng for samlet over 100.000

Har du ikke et link, så man kan se hvem misæderen er?
Mvh
Henning
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2021 kl. 11:18
Nyt.
4 personer mere er blevet snydt i julen.
politi anmeldelsen er sendt til mobilepay.
Mrkahr
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2021 kl. 08:50
Der er en gruppe på facebook om den unge mand. Han har snydt mange mennesker i alle mulige sammenhæng for samlet over 100.000
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2021 kl. 22:14
Hej Henrik
Ja det virkelig en kedelig følelse når nu man indgår i en slags tillids øvelse. Håber det bliver straffet.
Henrik
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2021 kl. 15:47
Hej . lige et obs !

På DBA op til jul var der 2 stk. Annoncere med Olr wobler til salg.
Jeg købte med mobilpay , jeg blev snydt . ( for første gang )Clap
så tænkte jeg , kan ikke kun være mig der blev snydt ( sagen er polit anmeldt )
men nogle gange er vores netværk. (123 nu) bedre til at få svindlere frem.
vil hade hvis vores junor gik fælden også. send mig en pm hvis i ved noget. Her er hvad jeg ved.
Mobilpay navn . Mads h .( Måske sørensen) telefon +45425437xx. liverpool fan 
svindel adressen var odinsgade 35 7100 vejle. 
mail. mso140086@xxxxxxx. 
på forhånd tak og godt nytår.
ps foto  kan ses i annoncer.
Mrkahr
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum