Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktionen ved servernedbrud

 Besvar Besvar
Forfatter
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktionen ved servernedbrud
    Sendt: 27 Nov 2020 kl. 08:28
Desværre var 123nu.dk nede mellem kl. 21.30 i går aftes (d. 26. nov.) og kl. 7.30 i morges.
Alle berørte auktioner, må derfor startes forfra, hvis det ønskes.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2020 kl. 10:21
Det er jo sket mange gange de seneste 3-4 måneder, hvor man ikke har kunne byde på noget og udover det hvor man har budt og blevet overbudt og tabt auktionen fordi serveren har været nedbrudt de timer hvor auktionen har løbet ud.
Til top
ole vinstrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ole espen

Tilmeldt:: 02 Okt 2014
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole espen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2021 kl. 15:19
Jeg har i dag budt 310kr på et multihjul servergår ned men mit bud når ikke at blive rigisteret men mit bud står på forsiden dette er ikke ok 
Til top
Flemming Holm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sydfisker

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Geografisk: Samler og lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sydfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2021 kl. 15:30
Jeg har også problemer med at komme ind ?
Til top
Jens sund Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens sund

Tilmeldt:: 10 Sep 2016
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens sund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2021 kl. 16:34
Der har kun været problemer de sidste par dage..intet kører optimalt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum