Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamle Mudstad krognr.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gamle Mudstad krognr.
    Sendt: 07 Nov 2020 kl. 14:50
Jeg har været i gemmerne og kigget mine link igennem, for gamle Mudstad krog numre.

Desværre er de link døde, er der nogen her på forummet, som kan henvise til link, der omhandler gamle Mudstad krog numre?

Jeg er på jagt efter de numre som er i EU!

På forhånd tak.

Mvh
Per karlsen.
Til top
Peter Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Peter Kristensen

Tilmeldt:: 23 Jul 2006
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2020 kl. 19:02
https://www.geartofish.com/upload/MUSTAD%20Classic_Hooks.pdf

Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2020 kl. 20:52
Hej Peter.

Tak for detTongue, jeg kan jo kende det katalog, mest fordi det ligner det jeg havde adgang til, men mit var ikke med farver, ja det er jo længe siden, men det her er rigtig fint.

Vil glæde mig til at gennemgå min gamle samling med æske låg, og jeg forventer, at jeg kan få data på æskernes numre, det er bare alletidersThumbs Up

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum