Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Info om Hardy grej

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Info om Hardy grej
    Sendt: 19 Sep 2020 kl. 07:21
Hej,

Der findes "fansider" og interessesider om stort set alt på internettet, men jeg kan umiddelbart finde noget om Hardy grej. Det må være en fejl. Det er især specs på hjul (vægt og yderdiameter) og kulfiberstænger jeg leder efter. Og vi snakker grej fra 1960-2000.

Milton har indtil nu været til stor hjælp, men jeg kan ikke rigtig tillade mig, at ringe til ham hver gang jeg finder noget nyt, jeg vil vide noget om :-)

Er der nogen de kan være behjælpelige?

På forhand tak
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Per Ørum Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Per Ørum

Tilmeldt:: 04 Nov 2006
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per Ørum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2020 kl. 12:48
Jeg kan se der er mange Hardy kataloger til salg under auktioner her på forrummet.
Køb dem og lær dem udenad ;-)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2020 kl. 17:16
Gå ind på Face Book - skriv HARDY TACKLE i søgefeltet - og vubti, så har du en af de mest søgte sider om Hardy med over 3000 medlemmer. Det foregår på engelsk, men da administrator er dansk - er der frit slag på alle hylder.

Vær opmærksom på, at køb, salg og bytte ikke aksepteres på siden.

mvh
Heinz
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum