Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rejse taske

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Børresen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Børresen

Tilmeldt:: 02 Nov 2009
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Børresen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rejse taske
    Sendt: 24 Jul 2020 kl. 20:58
Jeg søger en rejsetaske der, som den gl. Simms jeg har/havde, kan indholde 4delte tohåndsstænger, altså indvendigt ca. 120cm lang. Som jeg ser det er de nye simms kortere ca 100cm og der med en tande for korte.. Er der evt. nogle her der kender en taske der er lang nok...? 

Michael
Til top
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2020 kl. 08:28
Jeg har selv købt denne: https://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat481-Stangr%C3%B8r-Div./side290-Plano-4588-Transportr%C3%B8r.html

Fungerer virkelig godt, plads til mindst 4 stænger og også mere hvis det bliver nødvendigt:) Og så er det jo en hardcase så den kan komme med i flyveren uden man behøver at bekymre sig om sine stænger så knækker undervejs.

Håber det er svar på dit spørgsmål.
Mvh Vilhelm
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum