Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

shimano speedmaster ax jigging/jerk 180mh

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: shimano speedmaster ax jigging/jerk 180mh
    Sendt: 06 Apr 2020 kl. 22:15
Hej

Jeg har haft en shimano speedmaster ax jigging/jerk 180mh til at stå i et par år nu efterhånden. Kan nogen fortælle mig, om den egentlig er til fastspolehjul eller multihjul, da den ikke har triggerhåndtag?

Fandt en tysk hjemmeside, hvor jeg kunne tyde noget vedr. triggerhåndtaget???

Den har kastevægt 14-40g, så tænkte om den måske skulle afprøves til silde- og makrelfiskeri her i sæsonen.

På forhånd tak :-)
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2020 kl. 22:21
Hej Lars
Hvis den er født uden trigger, er den til fastspole. Noget andet der også kendetegner stænger til fastspole hjul er at øjerne tættest på hjulet er ret store i diameter i forhold til multihjulsstænger. Håber det giver mening. Men iøvrigt kan du nu snildt bruge stangen til multihjul, det er lidt svarer den anden vej rundt.
mvh Peder

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum