Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Testfisker søges

 Besvar Besvar
Forfatter
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Testfisker søges
    Sendt: 20 Feb 2020 kl. 13:28
Har vi en småbådsfisker/kajakfisker eller ligende, her i på siden, som kunne være interesseret i at teste og efterfølgende lave en anmeldelse af en Deeper CHIRP+ sonar, herpå 123nu.dk?


Testpersonen får lov til at beholde sonar'en som tak Smile

Svar her, eller på info@123nu.dk
Til top
Rene Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Team shimano Avatar

Tilmeldt:: 17 Jul 2005
Geografisk: alt vand
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Team shimano Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2020 kl. 08:00
Hej

Jeg er kajakfisker på havet og de svenske søer/skærgårde

Jeg har en toptunet Rønneste som jeg fisker meget i. Fisker mest efter Hvarre på vertikal jigging så det kunne være mega sjovt at teste den.

Jeg bruger i dag Garmin plottet og lod

René
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2020 kl. 13:04
Mange tak for alle henvendelserne - vi har fundet en testfisker, og glæder os til at læse anmeldelsen Smile

Vedkommende har fået besked på mail.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres