Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluesæt fra amazon

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren Mandau

Tilmeldt:: 19 Jan 2020
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren Mandau Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluesæt fra amazon
    Sendt: 25 Jan 2020 kl. 14:39
Jeg har fundet dette sæt på nettet, og kan se at ifølge hvor mange stjerner det har er det ret godt. Men er helt ny i fluefiskeriet, og skal have købt mit første sæt. 
Min plan er at fiske P&T og kyst så tænker klasse 5 til 7, dog hvis dette ikke passer så godt til det jeg vil bruge det til, må i meget gerne prøve og finde et andet sæt som ville passe til en 14 årig begynder fluefisker.


Redigeret af Søren Mandau - 25 Jan 2020 kl. 14:43
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2020 kl. 16:43
Kender ikke noget til det fluesæt men husk nu at du kan blive pålagt told på varen og et gebyr fra postnord for at åbne pakken ( 160 kr ) 
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2020 kl. 23:18


Hej Søren

Husk på at du også skal betale import told og fragt osv oveni prisen. Det sæt du linker til er ikke mærkevare, det kan nok bruges men der er ingen her der kan beskrive aktion osv.. Det samme med linen, den kan være dårlig, du ved det ikke. Det kan også være det er ok, men det er en chance.

Mit råd er, at du i stedet laver en annonce her på 123nu eller facebook og beskriver hvad du gerne vil købe, samt dit budget. Måske er der en venlig fluefisker der vil hjælpe dig, og hvis du skriver du kun er 14 år, så tror jeg de fleste vil sælge meget, meget billigt, da vi jo gerne vil hjælpe nye unge fluefiskere igang.
Selvom det er et "brugtgrejsmarked" er meget af det grej som sælges helt nye varer, hvis det er vigtigt for dig.
Det kan også være at du kan få lidt råd og vejledning med i købet, og måske prøve at kaste med stangen på græs. Det vil jeg anbefale dig - og så held og lykke med fluefiskeriets fascinerende verden:)
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2020 kl. 01:41
Det her sæt kan i hvert fald bruges. Jeg har sat flere nybegyndere i gang med dette. Ca. samme pris som det fra Amazon. Det kommer med en Cortland - mærkevare - line. Køb den i 6'er eller 7'er.

https://www.lystfisk.dk/pool-12-powerfly-combo.html?pa-partnerid=22947



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum