Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fake Fur Garn

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fake Fur Garn
    Sendt: 18 Nov 2019 kl. 17:15
Under et besøg i Netto dags dato, finder jeg noget Fake Fur garn, i 3 farver, men det her garn, er lavet lidt anderledes, end mit normale pelsgarn.

Det er samlet på en måde, så det ligner en kanin strip, og jeg har en god fornemmelse af, at de farver, der pt. er i Netto, kan bruges til flg.:

Kystfluer: Kutlinger - både med garnet, som krop og vinge, eller blot, som krop og hale, med et evt. Soft head, eller Conehead med øjne.

Som en type natfluer, hvor man ønsker sort / hvid på krop og vinge, det kunne så være store rørfluer, til åens natfluer.

Jeg ville nok sikre kroppene med en rib, som låser hver omgang garn, jeg bruger normalt en Stren Microfuse i 0,06 mm., den trænger helt ned i viklingerne, og gør fluekroppen meget stærk.

I vingen kunne der komme alt mulig flash / glimmer, men den her type garn skriger til fluebinderen med fantasien påå plads, der kan sikkert laves mange rigtige spændende ting, med det her garn.

Blot til orienteringWink

Generelt omkring typer af Fake Fur garn, prøv at Google, og se hvor mange forskellige pels garn, der egentlig er tilgængelig!

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum