Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De gamle Cardinaler og envejs leje.

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: De gamle Cardinaler og envejs leje.
    Sendt: 12 Nov 2019 kl. 15:03
Hej Forum

Jeg har længe tænkt på muligheden for at sætte et envejs leje i de gamle Cardinal 33 og 44 og så fjerne bagstoppet som jeg på ingen måde kan leve med at høre på.
Kan se på YouTube at andre har gjort det - er der nogen her der har gjort sig nogen erfaringe?
VH
Henrik 


Redigeret af HSJ - 12 Nov 2019 kl. 15:04
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2019 kl. 00:34
hvorfor ikke bare fjerne kliklyden
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2019 kl. 12:43
Hej Hans Erik
Hvis jeg fjerner klik lyden fjerner jeg vel også bagstoppet og det kan jeg ikke være foruden?
Vh
Henrik
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2019 kl. 23:35
nej det er kun en fjeder der som jeg husker det sidder på  indersiden af sidedækslet. Bagstoppet bliver ikke påvirket af man fjerner fjederen.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2019 kl. 23:46
Beklager huskede forkert. Den fjeder jeg nævnte er til fightbremsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum