Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blink?

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Blink?
    Sendt: 16 Sep 2019 kl. 16:02
Jeg har ved en tidlige handel her på 123nu, få fingre i et noget specielt Ul blink.

Det minder i konturen lidt om de tykke små Imitatorer, men så holder ligheden også op!

Blinket er 52 mm. lang - med enden i 4mm. tykkelse og fronten 3 mm. 
Højden er 11 mm., men så er der en mærkværdighed, der er lavet en halvrund ø10 mm. nedsænkning, i midten af blinkets sider, men længden af rundigen forskudt på for og bagside.

Side 1 er 7 mm. inde fra enden og ca.40 mm. lang.
Side 2 er 16mm. inde fra enden og ca. 30 mm. lange.
Emnetykkelsen i hulrummet er ca. 3 mm.!



Blinket har en god gang i vandet, og kaster forrygende langt, og original blinket er ringmonteret.

Jeg laver dem, med tråd, og som falske gennemløber, blandt andet er den falske gennemløber monteret med tyller på oversidens kant, så får den mere levende gang, og især under spinstop, får den en interesant rullende langsom bevægelse.

Jeg maler dem, i alle typer Imitator farver, og montere med øjer og anden dekoration.

Er der evt. nogle af forummets medlemmer, der kender til dette blink, dets oprindelse, og dets originale navn?

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen


Redigeret af PK - 16 Sep 2019 kl. 16:03
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum