Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktion vinder

 Besvar Besvar
Forfatter
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktion vinder
    Sendt: 11 Sep 2019 kl. 15:06
halløj fisketosser.
Jeg ryddede op i gemmerne, og oprettede 17 auktioner, 16 fik bud, og 8 blev hotte.
Fantastisk.
Jeg mangler et råd, jeg har haft dialog og aftaler med alle auktionvindere på nær en.
Jeg har skrevet mail 2 gange, og SMS 2 gange, men der er ikke hul igennem !
Men igen, auktionerne er gået super godt, så dette er ikke brok, og jeg vil ikke hænge køber ud med navn osv.
Auktionerne sluttede søndag formiddag, så der er kun gået 3 dage, men hvornår vil det være ok at forsøge at sælge varen igen ?
Nu, en uge, eller ?

K og B derude !
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2019 kl. 15:36
Hej Jim.

Jeg plejer at have denne tålmodighed med mine auktioner:

1 kontakt på 2. dag, aftale afregning og forsendelse.

Betaling: Jeg bruger netbank, så 3. / 4. dagen skal beløbet være registreret.

5./6. dag sendes varen, altså små 6 dage, men sker der ikke noget på 6. dagen kl. 12.00, så sætter jeg tingene på igen, så kan man byde igen, hvis man evt. har "glemt" at man har vundet.

Jeg er altid i kontakt med auktions vinderene pr. mail, så har man alle aftaler på skrift, jeg har fravalgt telefon, da nogle mennesker ikke har ville bekræftige det, som er aftalt omkring auktionerne, når der bruges telefon.

Man kan altid mene, at en uge til at færdiggøre en handel er lige længe nok, men forsendelse osv., gør at det er tidsmargen. Afhæntning privat, sker ikke hos mig mere, mest fordi nogle vindere trækker tiden, og har mange undskyldninger for ikke at dukke op., og det er vel et spørgsmål om, hvor meget til grin, man skal være for de småpenge, som auktionerne oftest drejer sig omWink

Mvh
Per karlsen.


Redigeret af PK - 11 Sep 2019 kl. 15:43
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kvinde min

Tilmeldt:: 14 Mar 2017
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kvinde min Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2019 kl. 19:57
Hej Jim!

Det er lidt svært, for hvor længe skal man vente inden man sætter varen til salg igen, og derefter få at vide man ikke har tålmodighed nok, eller man har brudt handlen. Så kommer undskyldningen at køber har været på ferie eller har været syg. Bevares, ikke alle kigger på mobilen hver time, MEN, det er de færreste der ikke er orienteret vist de har budt på noget.... tør jeg påstå.. 

K&B
Laurids 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2019 kl. 22:40
Well - hvis en køber har bekræftet køb, og efter 3 dage ikke har henvendt sig, må det vist betragtes som, at vedkommende ikke er interesseret, eller har glemt situationen, hvorfor det må være ok, at sætte tingene til salg igen.

Det kan jo ikke være sælgers problem, at køber glemmer eller fortryder sin handling uanset omstændighederne..

Venlig hilsen
Kim
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum