Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chota STL eller STL plus

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Chota STL eller STL plus
    Sendt: 04 Sep 2019 kl. 17:21
Hej Julius
Jeg takker også til jer andre,
VH
Henrik
Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2019 kl. 11:45
Prøv at sætte vare- og fragtprisen ind i denne beregner, så får du det 🙂
https://www.toldpriser.dk/toldberegner
Importgebyret på 160,- er hvad PestNord tager for at håndtere og fortolde varer. Dette kan undgås hvis du vælger et kurerfirma, der selv fortolder og leverer hele vejen til dig. Disse tager typisk noget mere for fragten, men man slipper jo så for de 160 kr til Pesten. Desuden får man som regel sine vare MEGET hurtigere.
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2019 kl. 07:18
Hej Igen
Er der nogen herinde der har erfaringer med at handle med USA, jeg har nemlig ikke!
Hvad vil det koste mig i told og skat osv ud over købsprisen som jeg kan regne mig frem til vil blive ca 1100,-hvis jeg køber et par Chota Caney Fork hos Chota i USA.
VH
Henrik
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2019 kl. 21:08
Hej Lasse
men så er det vel at de bliver urimelige dyre med shipping, told osv?
VH
Henrik
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2019 kl. 21:23
Caney fork udgaven er stort set den samme som STL modellen hvad angår pasform etc, den er bare med gummisål og kan vidst stadigvæk fåes gennem Chota i str. 14, den er til salg på deres hjemmeside.

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2019 kl. 15:55
Hej Igen

Det er så lige gået op for mig at det er str. 14 jeg er på jagt efter. Hvis nogen ser dem så giv et praj.
VH
Henrik
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2019 kl. 11:26
Hej Kent
Jeg er helt enig bryder mig heller ikke så meget om spikes modellen men det ser ud til at de andre ikke kan opdrives. For mig er pasformen, snørresystem og ikke mindst holdbarheden i en klasse for sig.
VH
Henrik
Til top
Kent Bille Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kent bille Avatar

Tilmeldt:: 30 Apr 2002
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent bille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2019 kl. 09:30
Hej jeg er kæmpe fan af stl som sådan også stl +......det jeg har hæftet mig ved er bare at uanset hvilke underlag jeg har stået fra rulle sten til det værst af det værste på Bornholm så er det med Chota´s sål således at ja jeg ved ikke hvordan jeg egentlig skal beskrive det det er bare som om de støtter solidt måske pga den fleksible bund...personlig er jeg ikke til stl+ men kun af en årsag og det er at LYD fra spikes på sten er en unaturlig lyd for alt kystnært og måske skræmmer de mere end godt er, man kan naturligvis bare skrue spikesne af men jeg går stærkt ud fra at de huller med gevind er eller kan blive beskadiget så jeg har holdt ved mine siden jeg lærte af mine venners erfaringer den her tilfalder lasse  Karlsson og rasmus hansen altså jeg kender ikke til nogen vadestøvle der har klaret sig med så mange år på bagen så godt.....men ja stl+ eller stl  det er bare gode støvler... mvh kent Bille



Redigeret af kent bille - 02 Sep 2019 kl. 09:31
Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2019 kl. 10:27
Det var så lidt Thumbs Up
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2019 kl. 21:31
tak skal du have det blir det.
VH
Henrik
Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2019 kl. 10:04
Hej Henrik 
Jeg har ikke handlet der før, men jeg kan se at det er muligt at betale med paypal. Det er sikkerhed nok til mig, da paypal er notoriske for at tage købers parti ved uoverensstemmelser. Skulle varen udeblive eller ikke leve op til det forventede, melder man det bare til paypal og så får man pengene tilbage - uden problemer!
Det er super nemt at oprette en konto hvis du ikke allerede har en. 
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2019 kl. 21:05
Hej Julius 
tak for tippet er det et sted du har handlet før? er altid lidt forsigtig med den slags.
VH
Henrik
Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2019 kl. 12:16
Det er i øvrigt en spansk side, så du slipper for alt muligt bøvl med told, moms og lignende.
Til top
Julius Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JAL

Tilmeldt:: 08 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JAL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2019 kl. 08:34
Dem kan du købe her:
https://www.rhodani.com/gb/boutique/4868-chota-stl-plus-wading-boots-n-13-5462771115263.html

Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2019 kl. 21:21
Hej Carsten
Takker bare ikke i str.13Unhappy
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2019 kl. 19:12
Du kan købe dem  i EU: www.rudiheger.eu/en/chota-stl-plus-wading-boot.html

Redigeret af limfjord - 19 Aug 2019 kl. 19:13
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2019 kl. 17:39
Hej Forum

Chota STL og STL plus er den eneste wadestøvle jeg nogensinde er blevet rigtig glad for(pasform snørresystem) kan forstå på Kim fra Salmon fly at der er kommet ekstra told på den slags vare så de bliver for dyre at sælge i DK :-(   
Er der nogen der ved hvor de kan købes til en rimelig pris og importeres uden for meget bøvl?
/Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum