Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LOOP EVOTEC G4 vs Danielsson F3W

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Briton Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2019
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Briton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LOOP EVOTEC G4 vs Danielsson F3W
    Sendt: 11 Aug 2019 kl. 11:11
Hej
Har lige erhvervet mig en Guideline Fario CRS 9' 5# og er nu på jagt efter en rulle til den.
Jeg har kig på disse to:
Danielsson F3W 2six eller LOOP EVOTEC G4 4-6#

Jeg har ikke tænkt mig at skulle på kysten med stangen, men mest put and take og små åer.
Derfor mener jeg ikke en hulens masse bagline er nødvendigt.

Nogen der har erfaring med disse hjul, fordele /ulemper ?

Vh Bjarne


Redigeret af Briton - 11 Aug 2019 kl. 20:03
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2019 kl. 13:16
Hej - jeg har kun een gang oplevet at måtte afgive + 100 m backing på kysten - det var en stor fisk (som jeg mistede) - den svømmede pænt langs land indtil den mærkede det lave vand på revlen... da lagde den udover... ellers er det mere laksen (som man jo også får på kysten nu og da) - der svømmer udefter... eller kan finde på det... har set et fluehjul blive tømt på få min på Sveriges sydkyst.... den fik han heller ej

Derfor ... har jeg gerne + 100 m backing på ... man ved jo aldrig
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2019 kl. 13:18
Ser nu du slet ikke vil kystfiske... ja da går det nol med - 100 meter (:
Til top
Bjarne Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Briton Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2019
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Briton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2019 kl. 22:23
Hej

Det blev Loop Evotec i grøn. Det passer vældig godt til stangen.

Vh Bjarne
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum