Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LOOP går Direkte!

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LOOP går Direkte!
    Sendt: 18 Jul 2019 kl. 17:00
Loop Tackle Design
Går nu direkte til privat forbrugere:https://eu.looptackle.com/shop/
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2019 kl. 15:42
Lækkert, i har kun en svaghed hos Loop og det er at jeres garanti, ligger langt fra andre leverandør i jeres prisleje, men den er også tilstrækkelig til at hvis vi snakker 1000-1500 kr så gav jeg hellere det mere hos konkurrenten med 10-30 års garanti.


Redigeret af limfjord - 19 Jul 2019 kl. 15:43
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2019 kl. 17:09
Tænker at når man nu vælger at sælge direkte til kunderne så burde man også spare penge?
Tag bare et classig 9-11 det kan man få til 4999 hos korsholm lige nu (godtnok på bud)
man alligevel
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2019 kl. 20:48

Loop har måske erkendt at de efter skilsmissen med Danielsson har haft svært ved at konkurrere på sammenhængen imellem pris/kvalitet - når Danielsson i så mange år har solgt direkte. Hvis Loop så gerne vil være konkurrence dygtige nu, må de naturligvis sænke priserne på webshoppen.

Jeg håber dog ikke tendensen med direkte salg tager overhånd i lystfiskerbranchen. Websalg er fint for erfarne lystfiskere som ikke har behov for rådgivning i butikker. Men butikkerne har en vigtig funktion i forhold til at formidle hobbyen og få flere nybegyndere igang med fluefiskeri.

Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Møjn

Tilmeldt:: 06 Jan 2019
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møjn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2019 kl. 21:41
Fedt nok, så sparer vi de 100% som detail ledet skal tjene (hvilket er helt o.k. fysiske butikker, personale, rådgivning osv.)..... wait.... Nej de gør vi ikke...F... You Loop!
Til top
Bjarne Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Briton Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2019
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Briton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2019 kl. 10:33
Hvem fremstiller LOOP evotevh G4 i dag for LOOP?
Og er det samme kvalitet som da Danielsson lavede dem?
Til top
Jan Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
baronen

Tilmeldt:: 21 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér baronen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2019 kl. 09:03
Så vidt jeg ved, er det indre med bremsesystem lavet i Sverige, medens det ydre - spole mm.- er lavet i Asien (Korea).
Pris og kvalitet hænger som regel sammen...
Til top
Morten Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten 1602

Tilmeldt:: 30 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten 1602 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2019 kl. 10:16
Når producenter bliver til konkurrenter er det endnu et skridt mod butiksdød!!!

Hvis jeg var grejhandler havde jeg stoppet ALT handel med dem. 
Ved godt det er nemmere sagt end gjort, da der efterhånden er mange producenter der har deres egne webshops - og dermed springe et led over....Sørgeligt!!

/Morten
Til top
ole tranholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
patagonia

Tilmeldt:: 11 Jul 2008
Geografisk: farum
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér patagonia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2019 kl. 10:16
Undskyld

Hvad er forskellen på at købe en Dyson støvsuger i fysisk butik, eller direkte på nettet hos Dyson i Danmark.

Så hvorfor ikke samme princip hos Loop.

OleT
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2019 kl. 19:25
Citat: patagonia

Undskyld

Hvad er forskellen på at købe en Dyson støvsuger i fysisk butik, eller direkte på nettet hos Dyson i Danmark.

Så hvorfor ikke samme princip hos Loop.

OleT


Forskellen er, at støvsugning ikke er særligt svært og kræver meget rådgivning. Støvsugning er for de fleste, heller ikke en hobby og livsstil på samme måde som lystfiskeri.
I vores hobby har vi brug for flere aktører fx klubber, foreninger osv - men en vigtig aktør er også de lokale grejbutikker. Jeg kan selv huske dengang jeg var nybegynder, hvor meget det betød at jeg kunne gå hen i en fysisk butik og få råd, vejledning og en hyggesnak.



Redigeret af Rasmus Elvekjær - 24 Jul 2019 kl. 19:40
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Møjn

Tilmeldt:: 06 Jan 2019
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møjn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2019 kl. 20:02
Spot on!  Rasmus!
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2019 kl. 23:08
Tilbud på LOOP varer kan du få her:
Rigtig god fornøjelse!
Kan også lige tilføje at jeg ikke har arbejdet med LOOP de sidste 5 år, sådan lige for at rette op på nogle misforståelser blandt deltagere herinde Wink

Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Jesper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zisker

Tilmeldt:: 16 Mar 2017
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2019 kl. 09:35
Citat: Michael Ladefoged

Tilbud på LOOP varer kan du få her:
Rigtig god fornøjelse!
Kan også lige tilføje at jeg ikke har arbejdet med LOOP de sidste 5 år, sådan lige for at rette op på nogle misforståelser blandt deltagere herinde Wink


Uanset relationer til Loop, eller andre producenter, er det da fint at pege på et godt tilbud på grej 😀 så vidt jeg kan se holder du da ingen salgstale for hverken det ene eller det andet, og så kan læseren jo selv forholde sig til om han/hun synes om det pågældende “produkt” 🙂 Når det er sagt, så er priserne hos Loop online bedre end det sidste link her 😉 og jeg har selv benyttet mig af deres outlet...

Naturligvis skal vi støtte vores fysiske butikker og sikre deres fremtid for alles bedste, men det er altså også lidt en del af ansvaret som butik at holde øje med udvikling og pris på de produkter man har på hylderne i sin butik.....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum