Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

rep. af simms waders

 Besvar Besvar
Forfatter
henrik storm jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hsj999

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Geografisk: holte
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hsj999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: rep. af simms waders
    Sendt: 09 Apr 2019 kl. 13:29
hvis du ikke har kvittering eller har købt dem f.ex. i USA, så kan du have et problem med mindre du kender en DK forhandler godt. Jeg forsøgte at få mine repareret, men fik af den europæiske distributør at vide, at de ikke ville reparere waders købt i USA - de skulle retur direkte til Simms i USA, hvilket er noget bøvl med forsendelse frem og tilbage, told etc., så jeg opgav.
Til top
henrik Jordt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hjv Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hjv Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2019 kl. 11:52
de 2 har huller ved skridtet... mindre men nok til at en dag i waders bliver lidt tungt ... andet par i siden - hofte højde... tænker bare nu er det tid til rep... Hvordan det lykket med 3 par. bare at købe et par af gangen og pludseligt ender du på 3 g3 plus freestone + tja :) passet på - de bliver hængt op efter brug , hverken vasket, skyllet eller andet - med mindre de er beskidte :)
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Online
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 17:23
3par ?

Hvordan bære du dig dog af med det ?

Nå men jeg har et par som efter 8år måtte have nye neopren sokker på. 
Dem sendt min grejforhandler ind for mig (Simms forhandler). det er nok 5år siden og jeg har dem endnu. Det gav jeg 445kr for den gang !

Du kan hvis det bare er huller/læk gøre det selv Wink

SE HER :




Redigeret af carsten o - 08 Apr 2019 kl. 22:12
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 12:49
ved ikke lige hvordan det forgår da jeg aldrig har haft problemer med mine (7,9,13) men hvordan kan du have 3 par waders med huld, altså er de gamle, ikke passet på eller?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
henrik Jordt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hjv Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hjv Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 07:52
Har 3 par g3 waders - alle er utætte :) Nogen der ved hvordan proceduren er hvis man skal have dem rep. Skal siges at kvit. ikke findes. ??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum