Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

7 dages fisketur / camping

 Besvar Besvar
Forfatter
Magnus Matthiesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
magnus917

Tilmeldt:: 15 Feb 2019
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér magnus917 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 7 dages fisketur / camping
    Sendt: 18 Feb 2019 kl. 13:18
Hej Lystfiskere,

Her til April skal jeg hjælpe med at arrangere en fisketur/ camping tur med 5 andre venner. Hertil skal jeg finde et telt som kan indeholde 5 mænd + grej - tænkte umiddelbart et stort tipi telt ville passe fint? - Eller er det bedre med flere mindre telte?

Nogle som har erfaringer med dette, udover os selv skal vi have følgende med:
Fiskegrej
Pander og gryder
Mad / snacks
Vand mm.




Redigeret af magnus917 - 18 Feb 2019 kl. 13:21
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2019 kl. 17:54
Jeg ville nok overveje et stort fælles opholds/hygge/provant telt og et mindre til grej /stænger, waders mm, og så små telte der kun bruges som sovepladser.
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2019 kl. 00:03
Velkommen, kan se det er dit først indlæg..Big smile
Du fortæller ikke noget om hvor det skal være om hvilken årstid og det er vigtigt for vælg af telt..
Men jeg har flere gange arrangeret tur i Grønland for venner og har altid været glad for at bruge en lavu/tipi som sove/opholdstelt da det giver fuld ståhøjde..
Det er vigtigt hvis vi taler +50 der skal have waders på--Thumbs Up


Redigeret af aammat - 19 Feb 2019 kl. 00:04
Til top
Magnus Matthiesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
magnus917

Tilmeldt:: 15 Feb 2019
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér magnus917 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2019 kl. 10:24
Det er her til foråret - formentlig start April :)
Tak for jeres svar begge 2 ^^ Jeg tror vi investere i et større tipi telt (eller lejer) og så et mindre telt til grejet, tænker umiddelbart at det ikke behøvet at være noget fancy telt. :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum