Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fredningszone.app med alarm

 Besvar Besvar
Forfatter
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fredningszone.app med alarm
    Sendt: 14 Feb 2019 kl. 21:52
Der findes jo apps som viser fredningszoner på kort, men findes der en, der afgiver en alarm, når man bevæger sig ind i en fredningszone? Vi kan jo godt være så optaget af vort fiskeri, at vi ikke lige har helt styr på, hvor vi befinder os helt præcist og det vil være ærgerligt at få en bøde af den grund. 
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2019 kl. 21:59
Havørred.com kan være løsningen
Den bimlede og bamlede i forgårs da jeg fiskede nord for Juelsminde. 
Den fortalte om et fredningsbælte der startede 650 meter længere henne af stranden. 
Mvh Ole 
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2019 kl. 22:49
Jeg tænker mere på en, hvor alarmen går når jeg bevæger mig ind i fredningszonen; ikke 1/2 km før. Hvis ikke den findes, var det måske noget app-kyndige kunne arbejde videre på. På min bilnavigator (Tom-Tom) får jeg visuel advarsel, når jeg overskrider fartgrænsen og den er MEGET nøjagtig når hastighedsgrænsninger skifter, så det kan lade sig gøre.

Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2019 kl. 00:54
https://www.sportsfiskeren.dk/lystfiskeri/nyheder/2019/01/smart-app-holder-styr-paa-fredningszoner-vandstand-og-temperatur


Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2019 kl. 08:08
Ja, den har jeg, men alarmen mangler Tongue

Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2019 kl. 14:29
Hej
Hvis den bimler og bamler 650 meter før fredningen, kan det vel ikke være så svært.
Du behøves vel ikke lige at skulle fiske nøjagtigt hen til fredningen, hvis du er i tvivl så vend om.

Knæk og Bræk
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2019 kl. 14:37
-

Redigeret af kariec - 15 Feb 2019 kl. 15:28
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2019 kl. 14:51
Havørred.com og Fangstjournalen kan selvfølgelig bruges, men hvis der findes en, der har endnu flere muligheder, vil jeg naturligvis gerne have et link Andet er der ikke i det.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2019 kl. 15:57


650m er da lige i overkanten. 
100m ville være fint. 

Så enig med Karsten





Til top
 Besvar Besvar

Skift forum