Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MEJERIFOLIE.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: MEJERIFOLIE.
    Sendt: 30 Jan 2019 kl. 13:05
I tidernes morgen, var flere emner, af vores endegrej beklædt med præget alu folie, det var i de fleste tilfælde limet på med kontakt lim, men jeg mindes dette folie kunne fås med klæbende bagside.

De meste af dette folie kom fra bægre / toppe med mejeri produkter.

Jeg har arvet noget gammelt endegrej, som har haft det folie påklæbet, såsom de gamle Sildelock blink - Kent Andersens første garage woblere, men de trænger til ny "hud".

Er der nogen der har en ide' om, hvor jeg evt. kunne købe sådan noget mejeri folie, i hamret sølv?

Hvis der findes sådan noget folie, med klæbende bagside, så vil det være sagen.

Jeg har Googlet mejeri folie, men kan egnetlig ikke finde den ægte vare!

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2019 kl. 17:48
Hej Per
Det bliver vist ikke nemt at finde,men jeg har set at Lionfish har noget selvklæbende folie ,også i sølv. Måske kan du bruge det i stedet. Bare et forslag
Vh
Jens 
Til top
per johannsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
28 J

Tilmeldt:: 03 Feb 2011
Geografisk: aars
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 28 J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2019 kl. 00:19
Mail Sendt 
Mvh. Per.J.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum