Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laks højt mod nord

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Laks højt mod nord
    Sendt: 15 Jan 2019 kl. 17:52
Hej stangsvingere
Jeg skal en tur helt nord på i Sverige og Norge, findes der nogle lakseelve som er til at betale og uden al for mange restriktioner.
Jeg fisker både flue og spin.
Vil gerne have lidt luft omkring mig, jeg skal helt op til toppen af Norge og så kører vi sydpå, nogle der har et bud på elve.
På forhånd tak.

Peter



Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens G. Nielsen

Tilmeldt:: 29 Nov 2018
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens G. Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2019 kl. 19:23
Mojn, Du skulle lige tage et kig på denne her. Ku' være, at der var noget i det område, du skal besøge, der kan bruges. Indeholder mange fine informationer.

Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 11:58
Mojn og tak til dig Jens, jeg Googler selvfølgelig lidt om elvene mod nord, men det jeg var ude efter var et par staldtip🙂
Der er godt nok blevet stille på dette forum, ikke kun min tråd men helt generelt.
Husker den gang der blev budt ind på alt.
Jeg håber virkelig ikke at komma politiet har fået kvalt det hele herinde, det er jeg dog bange for. Nå men det er bare min mening.

Peter


Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens G. Nielsen

Tilmeldt:: 29 Nov 2018
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens G. Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 12:46
Tror ikke, det er derfor, du ikke hører så meget på dit opslag. Tror nærmere det er fordi, du skal prøve at være lidt mere specifik omkring det (de) steder, du skal besøge i det nordskandinaviske. For der er rigtig mange fine elve deroppe, og jeg tror, du skal indkredse det lidt.
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 17:13
Hej Jens

Ved godt det ikke er særligt specifikt, men jeg er ikke kommet så langt i tur planlægning, det var derfor jeg ville høre herinde, det med at der ikke er meget respons på tråden er jo som jeg skrev generelt.
Jeg husker bare da der var fart på, på dette forum, det kan godt være at bølgerne til tider gik lidt højt men der var altid nye tråde.
Tak for svaret
 

Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2019 kl. 10:24
Stabburselv besøgte jeg for en del år siden ,der var der mange laks ,kunne købe 12 timers kort, camping tæt ved udløb, men de havde en syg regel, lokale en pris ,nordnænd uden for finnmark det dobbelte, og udlændinge igen det dobbelte, så du betaler 4 gange de lokales pris for kort.Men dejlig elv dengang.
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens G. Nielsen

Tilmeldt:: 29 Nov 2018
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens G. Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2019 kl. 14:24
Var forbi Stabburselven og Repparfjordelven for få år siden. Ser rigtig gode ud begge to. Elve jeg godt ku' bruge nogle dage ved på et tidspunkt.
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2019 kl. 19:04
Tak Frank og Jens for Brugbart info, jeg havde sjovt nok kigget på de samme elve og har booket sommerhus idag ved Skaidi, så må vi seSmile ser ud til der kan strikkes noget fiskeri sammen i det område.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum